הייניקן יוצאת בקמפיין אינטרנט בינלאומי לקראת משחק גמר הצ'מפיונס ליג


חברת טמפו משווקת הייניקן בישראל מעניקה זו שנה שניה ברציפות, חסות ראשית למשחקי "הצ'מפיונס ליג". תחילת המשחקים של עונה זו הייתה בספטמבר 2006 ושני חצאי הגמר, והגמר הגדול, מתקיימים במהלך חודשים אפריל ומאי 2007.



בירה הייניקן מחזיקה בנתח שוק של כ 10% משוק הבירה בישראל. מותג הבירה המוביל הוא גולדסטאר (30%) גם הוא של חברת טמפו. הייניקן היא אחת מארבע נותנות החסות העיקריות של משחקי ליגת האלופות בכדורגל לצד: פורד, מאסטרקארד, וסוני פלייסטיישן.



מהחברה נמסר כי הקמפיין יתבסס על רציונל אינטראקטיבי: "לראשונה בעולם, תעניק הייניקן לא רק אפשרות לקהל הצופים בבית להשתתף בהגרלת כרטיסי כניסה למשחק גמר ליגת האלופות – אלא גם את האפשרות לזוכה להיות חלק מהבחירה העולמית של המקום בו הוא ירצה לראות את המשחק – בכל מקום בעולם!". ההשקעה המדווחת בקמפיין היא כ-250,000 ₪.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים