חברת "יפעת –מחקרי מדיה" ערכה ניתוח של כמות הכותרות וכותרות המשנה בעיתונות היומית המובילה בהן אוזכר ערוץ 10 בהקשר למשבר: בין התאריכים 19/1 – 31/1 אותרו כ- 56 כותרות וכותרות משנה, מתוכן כ- 57% שליליות מובהקות בשווי כספי מצטבר של כ- 863,000 ₪.
הימים השחורים ביותר לערוץ 10 בכותרות העיתונים היו ב- 28/1 וב- 29/1 עם לא פחות מ- 24 כותרות שליליות בכתבות , בשווי כספי מצטבר של כ- 550,000 ₪! עם תחזיות פסימיות ופרשנויות שונות להשלכות על סגירתו.
העיתונים שהרבו לסקר את המשבר בערוץ היו מעריב וגלובס, בעוד שידיעות אחרונות עסק בו פחות.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה: "בבדיקה שערכנו על התקופה המקדימה למשבר, בתחומי הסיקור הרלווטיים עולה דווקא תמונה הפוכה: הערוץ מקבל חשיפה חיובית ונטרלית של כ- 900,000 ₪ בשל הפרסומים על התמזגות צפוייה עם רשת, והסכם מסחרי עם מקאן יוניברסל מדיה לשנת 2009".