הבוקר הוכרזו העולים לגמר בתחרות המצוינות בשרות של המי"ל. בכל אחת מ- 4 הקטגוריות הוכרזו שלושה מועמדים.
העולים לגמר במסגרת 4 הקטגוריות הם:
- בקטגוריית 'מערך שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים' העולים לגמר: ביטוח ישיר; מירס תקשורת; מכבידנט.
- בקטגוריית 'מקצוענות וחדשנות בשירות לקוחות' העולים לגמר: אלקטרה מוצרי צריכה; ביטוח ישיר; בנק מזרחי טפחות.
- בקטגוריית 'חוויית לקוח' העולים לגמר: בזק בינלאומי; לאומי קארד; פז.
- בקטגוריית 'מקצוענות וחדשנות בשירות לקוחות' (ארגונים מתחת ל- 500 עובדים) העולים לגמר: להבות שירותים; משקר; פמי פרימיום.
הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), שעומד בראשו חיים רומנו מנכ"ל אל על, מקיים את תחרות פרס המצוינות בשירות זו השנה השמינית במטרה להכיר בארגונים וחברות שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות.
ביום רביעי, ה- 30 בדצמבר 2009, המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) יקיים את הכינוס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות, במהלכו יוכרזו הזוכים זוכים בפרס המי"ל למצוינות בשירות 2009. הכנס השנה ייוחד לנושא החדשנות והיצירתיות בשירות לקוחות ויהווה במה למהלכים ופרויקטים ייחודיים כמו גם שימוש בכלים טכנולוגיים שהביאו לשינוי מהותי בחוויה עם הלקוח. אורח כבוד בכנס: מיכאל איתן, שר המופקד על שיפור השירות הממשלתי לציבור.
סך הכל הוגשו השנה לתחרות 28 עבודות, עליה של 60% בהשוואה לשנת ,2008 אז הוגשו 17 עבודות. הזוכים ייבחרו ע"י צוות השופטים המונה מעל 30 חברים ביניהם סמנכ"לי שרות, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות.
"בתקופה של משבר כלכלי", מסבירה פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, "תקופה שבה הלקוח בררן יותר ודורש לקבל ערך גבוה יותר תמורת כספו, מתעצמת חשיבותו של השרות כיוצר יתרון תחרותי משמעותי. השרות מרכזי בשימור לקוחות עזיבתם לאורך זמן. היום יותר ויותר חברות מבינות שבאמצעות הגדלת חווית הלקוח ניתן להגדיל את נתח השוק ונתח הלקוח".
כנס שרות יתקיים ביום רביעי, 30.12.09, בין השעות 08:30-15:30 בכפר המכביה ברמת גן