גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר: "אנו מפרסמים היום את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2019, כאשר קבוצת קסטרו נמצאת במרכזו של תהליך אסטרטגי נרחב וחובק לכלל מותגי הקבוצה, הכרוך בהשקעות ארוכות טווח נרחבות וגדולות".
"מתחילת שנת 2019 השקנו את מותג האיפור האיטלקי KIKO MILANO עם פתיחת 2 חנויות ראשונות בישראל ובמרץ 2019 השקנו אתר אינטרנט מקוון ייעודי לשוק הישראלי. באפריל 2019 השקנו את אתר האינטרנט של מותג המשקפיים קרולינה למקה ארה"ב יחד עם כוכבת העל העולמית קים קרדישיאן".
ההכנסות של קסטרו הסתכמו בכ- 369 מיליון ש"ח לעומת כ- 429 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. המכירות בחנויות זהות קטנו בכ-18.8% ובכ-9.7% במגזרי ההלבשה והאביזרי אופנה בהתאמה. הקיטון במכירות החנויות הזהות הושפע, בין היתר, מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני ואילו אשתקד חל ברבעון הראשון.
בנוסף ציין רוטר את השקת אתר האינטרנט המקוון של אורבניקה בישראל בחודש מאי, ובפיתוח של השקת אתרי אינטרנט חדשים לקרולינה למקה, לאדילה, טופ טן, איב רושה, הודיס וקסטרו.
"מהלכים אסטרטגיים ארוכי טווח אלה כרוכים בהשקעות משמעותיות של כלל מותגי הקבוצה, הן בהשקעה לפיתוח אתרי דיגיטל חדשים למותגי האופנה המובילים בישראל, והן בפיתוח שדרה ניהולית מתקדמת צעירה וחדשה. זאת במטרה להוביל את ענף האופנה בישראל עם המותגים הטובים ביותר, חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל".
הרווח הגולמי הסתכם בכ- 195 מיליון ש"ח (52.7% מהמכירות) לעומת כ- 240 מיליון ש"ח (55.9% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. השחיקה ברווחיות הגולמית נובעת מעלייה בשיעור ההנחות ומעליית שער הדולר ביחס לשקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המכירה והשיווק נשארו זהות לאשתקד עקב יישום תקן 16 וכללו הוצאות שיווק בגין השקת פעילות קרולינה למקה בארה"ב.
הוצאות ההנהלה והכלליות הסתכמו בכ-24 מליון ש"ח לעומת כ-20 מליון ש"ח ברבעון המקביל. הגידול בהוצאות הנהלה וכלליות נובע מעיבוי כוח האדם במערך הדיגיטל של הקבוצה והקמת הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב.