המציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2015. שהסתיים ב-31 במרץ, 2015. תוצאות הגביה וההכנסותעלו על התחזיות המקוריות שפרסמה החברה בפברואר ועמדו בקנה אחד עם התחזיות המעודכנות שפרסמה החברה בחודש מרץ.
"הגידול המשמעותי במנויי הפרימיום ובגביה ברבעון הראשון מלמדים על האימוץ המהיר של הפלטפורמה שלנו שמאפשרת לבעלי עסקים קטנים, ארגונים ופרטיים, להקים, לנהל ולקדם כל עסק או מותג ברשת" אמר אבישי אברהמי מנכ"ל ומייסד-שותף של Wix.
"במהלך הרבעון הראשון המשכנו להשיק מוצרים חדשים ולשפר יכולות קיימות, כשהעשרת סל המוצרים היא הכח המניע מאחורי הגידול בכמות המשתמשים והעמקת אופן השימוש בפתרונות ש-Wix מציעה. גורמי צמיחה משמעותיים נוספים הם החשיפה הגדלה של המותג, גידול הנוכחות בשווקים הבינלאומיים ופעילות שיווקית יעילה. אנחנו מספקים פתרון מתקדם וידידותי למשתמש לניהול עסקי ברשת, וזאת הסיבה שהפכנו לבחירה הראשונה של עשרות מיליוני משתמשים בעולם."
ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של החברה הוסיף "המשך הגידול המהיר בגבייה ממונף לשיפור בתוצאות התפעוליות של המודל העסקי שלנו. כתוצאה מכך, אנו מצפים להשיג ריווחיות על בסיס Adjusted EBITDA ברבעון השני של 2015 וכן אנו מעלים את התחזיות בפעם השניה מפברואר לכל שנת 2015".
הגביה של החברה גדלה ב– 49% ל– 55.9 מיליון דולרבהשוואה ל– 37.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014. ההכנסות גדלו ב– 54% ל– 44.5 מיליון דולר בהשוואה ל– 28.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014. ההפסד הנקי עמד על 16 מיליון דולר, או (0.41) דולר למניה, בהשוואהלהפסד נקי של 14.9 מיליון דולר, או 0.40 דולר למניה, ברבעון הראשון של 2014.
החברה הציגה שיא במספר המשתמשים הרשומים: נוספו למעלה מ-4.6 מיליון משתמשים רשומים חדשים ומספרם הגיע לכ–62.5 מיליון נכון ל–31 במרץ 2015, גידול של 35%בהשוואה לשנה הקודמת. גם בגזרת מנויי הפרימיום נשרם גידול של כ-138,000 מנויים חדשים והגיע לכ– 1.37 מיליון נכון ל– 31במרץ, 2015. עליה זו משקפת גידול של 51%בהשוואה לשנה הקודמת.