אתר TheMarker, מרכז גילברט ליזמות של מכללת הדסה בירושלים ויבמ השיקו פרויקט חדשני ומאתגר- Go Innovate. במסגרת הפרויקט יוכלו יזמים לשלוח רעיונות מקוריים בתחומי החדשנות הניהולית, חדשנות שיווקית וחדשנות מוצרית. במסגרת תחומים אלו ניתן יהיה לבחור בין הנושאים: איכות הסביבה, ספורט וסגנון חיים, רפואה, צרכנות ותקשורת ומדיה.
מאתר TheMarker נמסר היום כי הרעיונות שיעברו סינון ראשוני ע"י צוות מומחים, יועלו ויפורסמו באתר. עוד נמסר כי 20 העבודות החדשניות ביותר יוצגו בכנס החדשנות של TheMarker ויבמ שיערך בתאריך ה- 8 ליולי 2007 במרכז הכנסים Avenue באייר פורט סיטי, כאשר שלושת היזמים בעלי הרעיון הכי חדשני ומעניין יעלו לגמר ויציגו את הרעיון מעל בימת הכנס.
הרעיון שיגיע למקום הראשון יזכה לליווי ותמיכה לפרויקט ע"י מרכז גלברט ליזמות של מכללת הדסה ירושלים, אשר יסייע בקידום הפרויקט הזוכה לרבות קישור וסיוע בפניה לגורמים מסחריים ומקצועיים מתאימים.
לדברי מירב יצחקי, מנהלת פיתוח עסקי ב- TheMarker, "הפרויקט Go Innovate נועד לעודד חדשנות ויצירתיות בקרב יזמים צעירים ומבטיחים, המחפשים במה לרעיונותיהם הייחודיים ואת ההזדמנות להביא אותם לידי יישום. ב- TheMarker מעודדים יזמות עסקית יצירתית בכל הרמות, ואנו מזמינים את היזמים להיענות לאתגר ולהוכיח את היצירתיות שלהם וסקרנים לראות את התוצאות".
לדברי שושי לוי, מנהלת תקשורת שיווקית במכללת הדסה ירושלים, "השקת המרכז וייזום התחרות מבטאים את מחויבותה של מכללת הדסה לקידום היזמות העסקית בישראל. דווקא במוסד אקדמי מוביל כמכללת הדסה אנו רואים כחלק מתפקידנו לחבר את הסטודנטים והבוגרים לעסקים ולתעשייה, ולשם כך הקמנו את מרכז גילברט לקידום היזמות, שמלווה עסקים החל משלב הרעיון ועד לשלב ייצור המוצר ושיווקו."
לדברי יובל גולן, מנהל תקשורת שיווקית ביבמ ישראל, "הרעיון לפרויקט GO Innovate מבוסס על תהליך ה- InnovationJam שעורכת יבמ מדי פעם. ה- InnovationJam הינו סיעור מוחות קבוצתי באמצעות האינטרנט, בו התקבלו אשתקד 37,000 רעיונות חדשים למוצרים ולשירותים טכנולוגיים מ-140,000 עובדים, שותפים עסקיים ולקוחות ב-75 סניפים של יבמ ברחבי העולם".
את הרעיונות ניתן לשלוח באמצעות אתר האינטרנט של הפרויקט www.goinnovate.co.il עד לתאריך ה- 30.6.07.