רעידת האדמה של תעשיית הפרסום שעומדת להתרחש ב-2017 46% ממנהלי השיווק בישראל הצהירו כי תקציב השיווק שלהם באינטרנט יגדל ב-2017. בעולם שכזה, "להיות שם" זה כבר לא מספיק. מה המגמות שיובילו המותגים המובילים בשנה הקרובה. קרא עוד
כיצד בונים שכר לאנשי מכירות ולמנהל המכירות היעילות של עבודת איש המכירות, כמו גם זו של מנהל המכירות הנמצא מעליו, היא תלויה במידה רבה בשכר אשר משולם לו על ידי הארגון המעסיק אותו. במאמר מפורט השכר הזה. בפרק הראשון נתייחס לאיש המכירות, בעוד אשר בפרק השני נתייחס למנהל המכירות. המשך קריאה
הגשת הצעת מחיר באנגלית – לא לוותר על שיווקיות לכל הצעת מחיר יש שני צדדים. מצד אחד, הלקוח הפוטנציאלי שמחפש ספק, ומצד שני הספק שמחפש לקוח. הקשר בין השניים מתחיל עם כתיבת בקשה לקבלת הצעת מחיר, ומצד השני כתיבת ההצעה. גם כאשר כותבים את ההצעה באנגלית, כך לא תוותרו על הצגה שיווקית. המשך קריאה
עשרת כללי הזהב לניהול מיטבי של צוות המכירות תומס אדיסון אמר: "אם אי אפשר למכור את זה, אינני רוצה להמציא את זה". בשנים שעברו מאז סוף המאה – 19 השתכלל תחום המכירות, תהליכי המכירה התעדכנו עם זאת, אימרתו של אדיסון עדיין אקטואלית גם לימינו. ההבדל הוא, בגישה. קרא עוד
הטיפול בהתנגדויות בתהליך המכירה הטיפול בהתנגדויות, אם הן סרק ואם הן אמיתיות מורכב משלושה שלבים עיקריים… המשך קריאה |