השבוע אחד מהפרויקטים השיווקיים של כל הזמנים הגיע לשלב קריטי. בטר פלייס הכריזו על היציאה לשוק עם המכוניות הראשונות בפרויקט. כפי ששיערנו כאן בעבר, לאחר השקה שלמעשה ארכה 4 שנים, במהלכה פומפמו מסרים גדולים על סביבה ירוקה וחזון חדש ועצום, העיתונאים הגיעו לנקודת ההשקה המעשית סחוטים. במקום להתמקד במסרים הגדולים, העיתונאים התמקדו בעיקר בפרטים:
המחיר והסוללה. רוב הכותרות של העיתונאים עסקו בנושאים אלה:
לקט מגוגל:
בלי הבטרייה אין לך מכונית – על המודל של בטר פלייס NRG מעריב – 2 days ago
המכונית החשמלית של בטר פלייס – 123 אלף שקל – ynet ידיעות אחרונות
זו הגאולה המיוחלת מהדלק? בטר פלייס: טעינת המכונית החשמלית תעלה עד … – גלובס
בטר פלייס חושפת את מחיר המכונית החשמלית: 123 אלף שקלים – כלכליסט
ועם זאת, נחזור ונדגיש – מדובר בפרוייקט על טהרת השיווק שמשך לאורך תקופה ארוכה בצורה מדהימה וזכה לכותרות ותגובות מדהימות בכל פעם מחדש.
מה הלך יותר טוב השבוע?
קמפיין קיר הפייסבוק של אנרג'ייזר בכיכר רבין. יותר מ- 6,500 פוסטים פורסמו עליו על ידי אנשים שונים ומספר הלייקים עבר את ה- 18,000. תתחילו לחשוב על חיבור פעילויות שיווקיות בעולם הפיסי לרשתות החברתיות – כנראה שזה עובד.