הלך השבוע: משפטי מפתח למנהלי שיווק



"כשאני נותן ללקוח שלי להמתין במערכת ניתוב אני אומר לו בעצם הזמן שלי יותר יקר משלך" (ממגזין ניו-טק), מנכ"ל DigiKey.


חברה גלובלית שמוכרת רכיבי אלקטרוניקה לכל העולם. מהנדסים מתים עליה, כי הם ישלחו גם רכיב בודד לכל מקום בעולם תוך יומיים, ובתוך ארה"ב תוך 24 שעות. אבל מעבר לתפעול היעיל (שהיום הוא חלק מהשיווק) הם צמחו מחברה קטנה ופועלים בקהילה מצומצת (7,000 מתוך 9,000 עובדי העיירה עובדים בחברה), ככה שכבוד הדדי זה משהו שחשוב להם מאוד. זה בא לידי ביטוי גם מול הלקוחות, שלא נותנים להם להמתין במערכת IVR– קודם עונה להם מישהו, ואז מפנה אותם לגורם המתאים.


לכתבה המלאה


"די להאשים את צוקי" –אפיק גרילה להשגת תוכן אורגני בפייסבוק


נתנאל ברוך פרסם פוסט מקיף על הדרך שלו לייצר חשיפה אורגנית עצומה בפייסבוק לעמוד בנושא חתונות. הוא עושה זאת באמצעות פרופיל מזויף שמגיב ונכנס לאינטראקציה עם קהל של מאורסות – ויש לזה את הסיכונים שלו. אבל כפי שמציין נתנאל, עבור עסקים קטנים, שפועלים כמעט ללא תקציב שיווק, זה שווה זהב.




למאמר









61% מביקורות מוצרי האלקטרוניקה באמאזון מזויפות -על פי הוושינגטון פוסט





מיכל מורנו (מורנ'וס) מבהירה לעסקים – אם לא תרמו, כנראה שאחרים יעשו זאת במקומכם. העתיד של הפייק לא נראה בהיר כל כך.





לפוסט המלא וקישור למחקר





"רואה סרטון באתר ערוץ 10, מדלג על הפרסומת הראשונה, ואז מיד מציגים לי פרסומת על Lady Speed Stick (שבוודאי לא אקנה בקרוב) ואז עוד פרסומת על Audi A7 החדשה (שאין לי תכנון לקנות בקרוב)…"






שוקי מן פותח דיון על עתיד הפרסום המסורתי – לא כולם מסכימים.


לפוסט ולתגובות








אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''