הלך השבוע: משפטי מפתח למנהלי שיווק



"כשאני נותן ללקוח שלי להמתין במערכת ניתוב אני אומר לו בעצם הזמן שלי יותר יקר משלך" (ממגזין ניו-טק), מנכ"ל DigiKey.


חברה גלובלית שמוכרת רכיבי אלקטרוניקה לכל העולם. מהנדסים מתים עליה, כי הם ישלחו גם רכיב בודד לכל מקום בעולם תוך יומיים, ובתוך ארה"ב תוך 24 שעות. אבל מעבר לתפעול היעיל (שהיום הוא חלק מהשיווק) הם צמחו מחברה קטנה ופועלים בקהילה מצומצת (7,000 מתוך 9,000 עובדי העיירה עובדים בחברה), ככה שכבוד הדדי זה משהו שחשוב להם מאוד. זה בא לידי ביטוי גם מול הלקוחות, שלא נותנים להם להמתין במערכת IVR– קודם עונה להם מישהו, ואז מפנה אותם לגורם המתאים.


לכתבה המלאה


"די להאשים את צוקי" –אפיק גרילה להשגת תוכן אורגני בפייסבוק


נתנאל ברוך פרסם פוסט מקיף על הדרך שלו לייצר חשיפה אורגנית עצומה בפייסבוק לעמוד בנושא חתונות. הוא עושה זאת באמצעות פרופיל מזויף שמגיב ונכנס לאינטראקציה עם קהל של מאורסות – ויש לזה את הסיכונים שלו. אבל כפי שמציין נתנאל, עבור עסקים קטנים, שפועלים כמעט ללא תקציב שיווק, זה שווה זהב.




למאמר









61% מביקורות מוצרי האלקטרוניקה באמאזון מזויפות -על פי הוושינגטון פוסט





מיכל מורנו (מורנ'וס) מבהירה לעסקים – אם לא תרמו, כנראה שאחרים יעשו זאת במקומכם. העתיד של הפייק לא נראה בהיר כל כך.





לפוסט המלא וקישור למחקר





"רואה סרטון באתר ערוץ 10, מדלג על הפרסומת הראשונה, ואז מיד מציגים לי פרסומת על Lady Speed Stick (שבוודאי לא אקנה בקרוב) ואז עוד פרסומת על Audi A7 החדשה (שאין לי תכנון לקנות בקרוב)…"






שוקי מן פותח דיון על עתיד הפרסום המסורתי – לא כולם מסכימים.


לפוסט ולתגובות








אולי יעניין אותך

 דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח