הלך השבוע: על קרבה בין מותג ללקוח

חם. ונראה שגלישה היא הספורט הלאומי שהלך השבוע עם החום. לא בים, גלישה על מחאות מזדמנות. כל מחאה של אחד היא הזדמנות לאחר. הרופאים גולשים על סנטימנס האומללות הכללי ומכריזים על שביתת רעב. גם הרפתנים יודעים ששפיכת חלב ברחובות היא הרבה יותר לגיטימית. וטיב טעם מזדרזת להכריז על מחירים מוזלים "ברוח התקופה" (המחירים, אגב, רק לחברי מועדון ורק באמצע השבוע).



בקטנה יותר. בשבוע שעבר שיבחנו את blonde 2.0 שחיברה את המאהל ברוטשילד לאינטרנט אלחוטי, ואילו השבוע הייתה זו אחת מהעמותות הפעילות שדאגה להביא מסך טלוויזיה להקרנת נאום נתניהו.



אבל יש גם יותר פשוט מזה. מחאת אוהלים היא פשוט הזדמנות מצויינת למכור אוהלים. ריקושט הזדרזו לתרום ל"שמאל הלאומי" 50 אוהלים וזכו למעט יחסי ציבור. חברת "תותח בשיווק" הזדרזה להציע אוהל למכירה במחיר מוזל דרך אתר הקופונים dday.



פרה רזה
על גל החום גם גולשות עכשיו בשיא תפארתן חברות הגלידות. זה הזמן שלהן. הגדילה לעשות נסטלה עם ייבוא המיתוג מבריק לקטגוריית דיאט-מינוס. סקיני קאו, הפרה הרזה, זו לא ממש גלידת דיאט אבל לסופרים קלוריות או נקודות, זה בהחלט עדיף. מה גם שהביקורות משבחות את הטעם.



השם של המותג בהחלט גורם להרמת גבה. טל ברמן התייחס בתוכנית הבוקר שלו לכך שייתכן ומדובר בקיץ של עלבונות לצרכנים. לצד המותג העוסק בדיאט שנקרא "פרה" הוא גם ציין את השם העגלגל משהו של גלידות בן אנד ג'ריז "צ'אבי האבי". ייתכן מאוד שמדובר בתקופה חדשה של פתיחות גדולה יותר בין מותג ללקוחות. תקופה שבה אם גם ככה אנחנו מדברים בפייסבוק בגובה העיניים, מרשים ללקוחות להגיב ולהגיד מה שעל הלב, גם המותג יכול להיות הרבה יותר אישי וחברותי. אם אנחנו כבר קוראים לך פרה, אז כנראה שאנחנו כבר ברמת קרבה מסוימת. מכאן הדרך למקרר בבית קצרה בהרבה.



גבולות הפרטיות
גם קמפיין האינטראקטיב של הפרה הרזה מציב את גבול הקרבה ובוחן את גבולות הפרטיות, כפי שלא ראינו בהרבה קמפיינים אחרים. במסגרת הקמפיין המכוון לנשים, מתבקשות נשים לבדוק מי ה-
BFFF שלהן, או במילים אחרות "חברת הפייסבוק הטובה ביותר". המשתתפת בוחרת את אחת מחברות הפייסבוק שלה, והאפליקציה של הקמפיין מרכיבה שאלות אמריקאיות המבוססות על סטטוסים ופעולות שביצעה החברה בפייסבוק. בסופו של דבר מקבלת החברות ציון.



כמעט בכל אפליקציה מתבקש המשתמש לאפשר גישה לנתונים שלו, אך לרוב אין בהם שימוש בתוך הפעילות השיווקית. כאן מתבצעת קפיצת מדרגה, ויכול להיות שבמדינה אחרת בעלת מודעות גדולה יותר לפרטיות הייתה קמה מחאה. בינתיים הקמפיין של נסטלה נראה מתנהל על מי מנוחות. בקרוב בטח נראה מותגים נוספים בוחנים את גבולות הקרבה.




אולי יעניין אותך

 דורון לימודי אנגלית, צילום יחצ (1)
pexels-karolina-grabowska-4226769
shopping-3413656_6402
jacques-torres
085
17644symantec1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח