המאבק על דעת הקהל צובע את הטלפונים הסלולריים בכחול ובכתום

בעיצומו של קמפיין ההתנתקות שחשף את כולנו לשלל סרטים כתומים וכחולים ברחובות – חברת תטיס תקשורת, ספקית שירותי ערך מוסף ומגוון תכנים בסלולר – מציעה שני "טפטים" אקטואליים במיוחד לסלולר.



במסגרת שיתוף פעולה עם תוכנית הבידור האינטראקטיבית של יורם ואזאנא, המשודרת מדי יום בין 16:00-19:00 בתחנת הרדיו 90 FM – מתקיים לראשונה בישראל קמפיין התנתקות שיבטא את המאבק על דעת הקהל – גם בסלולר. התוכנית תעקוב בימים הקרובים אחר מספר ההורדות של טפט "כתום" מול "כחול" למכשירים הסלולריים, ומספר זה יעודכן בזמן אמת באתר האינטרנט של התוכנית: https://www.vazana.com.



על מנת להוריד לסלולר טפט כתום ועליו המשפט: "יהודי לא מגרש יהודי", יש לשלוח הודעת SMS עם המילה "כתום", למספר 5550. בכדי להוריד טפט כחול שעליו כתוב: "מתנתקים לשלום", יש לשלוח הודעת SMS עם המילה "כחול" למספר 5550.



לדברי אבי טל, מנהל חטיבת התוכן בתטיס תקשורת, מאבק ההתנתקות בסלולר מבטא את עוצמתו הגדלה של התוכן הסלולרי בתמהיל השיווקי. "כשם שאקטואליה משתנה בכל רגע נתון, כך גם אנו מעדכנים ומגוונים את התכנים עבור לקוחות הסלולר. בתקופה שבה ההתנתקות תופסת מקום מרכזי באג'נדה הציבורית, אזי שגם התוכן הסלולרי הופך להיות חלק ממאבק זה".



גיא ברנע, סמנכ"ל התוכן והאינטראקטיב של התוכנית אומר כי ואזאנא מובילה תפיסה שטרם הייתה כמותה בתכניות רדיו בישראל. התכנית נמצאת בקשר ישיר עם המאזינים באמצעות הטלפון הסלולארי ופלטפורמות ERP, והכל קורה בזמן אמת. "אנחנו מפעילים את המאזינים בשידור, רואים את התגובות שלהם מייד עם ביצועם וחוזרים אליהם באופן אישי. זה עובד בנושאים כמו אירועים לאומיים וגם באירועי בידור שאנחנו מפיקים כאן בתחנה".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים