הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "מאסטר
שף. לא מתפשרים על אף ארוחה", ויכלול בין היתר: קמפיין TV בערוצים
המסחרים 12 13 ו-9 וכן קמפיין דיגיטל רחב.
במסגרת הקמפיין צולמו 7 סרטונים לקטגוריות השונות בהם פועל
המותג, ביניהם: שימורי עגבניות איטלקיות, מיונז הולנדי רטבים אסיאתיים ועוד.
תהליך האסטרטגיה לווה על ידי "לאו ברנט" והקמפיין
שהופק באמצעות "בבושקה", כולל צילומי מזון מרהיבים שנראים לראשונה על
מסך הפרסומות בישראל.
קרין שהין,
מנהלת השיווק של מאסטר שף: "בעקבות התגברות טרנד הבישול הביתי ובדיקת
שוק רחבה שעשינו עם צרכנים רבים, נוכחנו לדעת שפעולת הבישול היא כבר מזמן לא משהו
שעושים כדי לצאת ידי חובה. לנו במאסטר שף, חשוב לספק לצרכנים שלנו מגוון רחב של
פתרונות קולינריים איכותיים, מארצות המקור המתמחות, ומתכונים שיאפשרו לכל אחד ואחת
לבשל ארוחה ללא פשרות!"