המותג ספרייט משקיע כ-750,000₪ בחסות ל"טעם העיר" וליום הסטודנט בפעילות חוויתית ברוח הפרסומת החדשה

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ(קוקה-קולה), באמצעות המותג ספרייט, בחרה להשקיע כ-750,000 ₪ ייחודית באירועי "טעם העיר" ויום הסטודנט (הנערך בקמפוסים ברחבי הארץ).


הפעילות תוכננה ברוח הפרסומת החדשה של ספרייט ובמסגרתה הוקם מגרש כדורסל שקוף מפרספקס שנבנה על גבי בריכת מים שעליה מוצבים סלים.קהל המבקרים יוזמן לקלוע לסל, אלא שבין המתחרה לבין הסל מפריד מסך מים ענק בגובה של 10 מטר (דרכו אמור המתחרה לקלוע). סביב הבריכה מקומות ישיבה לאוהדים.



בנוסף, יערכו במתחם של ספרייט מופעים אטרקטיביים כגון: להטוטני כדורסל, הקפצות כדורים על הראש ע"י אייל הורן "הנציג הישראלי ששיגע את הליגה הטובה בעולם – ליגת ה- N.B.A" ועוד.



יפית כהן -דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "מטרת החסות להטמיע את המיצוב החדש של ספרייט בקרב קהל הסטודנטים באונבירסיטאות ובקרב הציבור הרחב שיבקר ביריד "טעם העיר".

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג