החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), באמצעות המותג קינלי סודה, משיקה לראשונה בישראל מתחם מיוחד תחת הקונספט- " Less is more” ,במסגרת פסטיבל אומנות הארץ שיתקיים בחול המועד סוכות, בין בתאריכים 19.10.05 -23.10.05, במתחם רידינג בתל אביב. המהלך, בהשקעה של כ-500,000 ₪, משתלב בהשקה המחודשת של המותג "קינלי סודה", ומציע פעילות חינם לכל המשפחה, כאשר האטרקציה המרכזית הינה הופעה חיה של אמן חול, יבגני סברדלוב, (42) המשתמש אך ורק בחול ים כדי לייצר תמונות ייחודיות , בעלות אלמנטים משתנים. בין מופע למופע ישודרו אימג'ים מקמפיין ההשקה של קינלי סודה. דיילות המתחם יחלקו למבקרים גלויה עם תמונת חול למזכרת. מתחם זה יחל לפעול כל יום בשעה 18:30 בערב וינעל עם סיום הפסטיבל בכל ערב. דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגוריה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה . אנו רואים בפסטיבל אומנות הארץ הזדמנות מצוינת לפעילות ייחודית המחזקת את המסר “ Less is more” ותואמת את ערכי המותג". החברה המרכזית הכריזה לאחרונה על השקה מחודשת למותג קינלי סודה KINLEY SODA ועלתה בקמפיין חדש למותג, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3 מיליון ₪. הקמפיין מדגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ומציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי.