גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו הודיע היום כי קסטרו במשותף עם קבוצת הודיס, בהנהלתו של יוסי גביזון, חתמו על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזכיון של קיקו מילאנו(KIKO MILANO) , מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי לנשים, ושל מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO.
הזיכיון הבלעדי להפצה בישראל של מותגי קיקו מילאנו ו – WOMO ניתנו לקסטרו והודיס לתקופה של 10 שנים, עם אופציה של בעלי המותג להארכה ל- 5 שנים נוספות.
במסגרת ההסכם החברות יפתחו בישראל, תוך 5 שנים, רשת חנויות בפריסה ארצית של המותגים קיקו מילאנו ו- WOMO וכן אתר אינטרנט מכירתי.
במסגרת ההסכם, קיבלו קבוצות קסטרו והודיס גם את הזיכיון למותג המסעדות האורגניות .Soulgreen
גבי רוטר, מנכ"ל משותף קבוצת קסטרו, אמר היום: "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת קסטרו-הודיס, אנו גאים על חתימת הסכם ההבנות לזיכיון הבלעדי למותג הקוסמטיקה לנשים קיקו מילאנו, מותג איטלקי איכותי ומוביל, ברמות מחיר אטרקטיביות. אנחנו מאמינים שלקיקו מילאנו יש הצעת ערך מצויינת שמתאימה לקהל הישראלי והוא יתקבל באהבה גם בישראל".