המותג Dior עולה בקמפיין חוויתי לגברים – יטיס את הגולשים ללפלנד

המותג Dior עולה בקמפיין חוויתי לסדרת בשמים חדשה לגבר – Fahrenheit 32 . הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר-נטע-יער" בהשקעה של 500,000 ₪.



הבושם החדש לגברים Fahrenheit 32(נקודת שבירת הקרח) הוא יורשו של Fahrenheit– הבושם לגבר של המותג, שהושק ב-1988 על-ידי Christian Dior Parfums ומככב במצעד המכירות של הבשמים לגבר.



מהנהלת דיור ישראל נמסר כי "Fahrenheit 32 החדש של דיור ימותג וישווק תחת המיצוב של קהל היעד שלו- גברים סקרניים והרפתקניים, חובבי חוויות חדשות ומסעירות החל מפעילות אקסטרים וכלה במסע חיפוש רוחני. הבושם נקרא על שם הטמפרטורה המסתורית המובילה לשינויים; הנקודה בה מים הופכים לקרח ומנגד, הנקודה בה נוזל הופך למוצק".



במסגרת הקמפיין וכחלק מההשקה עולה Dior בפעילות אינטרקטיבית ראשונה בארץ, בשיתוף עם אתר One.co.il, תחת הכותרת "גבר בלתי רגיל". כחלק מהפעילות תיערך תחרות חוויות בלתי רגילות בין הגולשים שבסופן תזכה את הגולש בטיסה ללפלנד.




אולי יעניין אותך

16181pict7
15485pica6
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים