מותג "דרך חיים" מבית "שירותי בריאות כללית" מתרחב וחודר לתחום הקוסמטיקה. המותג, שהחל את דרכו עם סדרת ויטמינים ותוספי תזונה ולאחרונה חנך מרכז פעילויות הוליסטי לנשים בנמל תל-אביב, מציג בימים אלה סדרת מוצרי טיפוח טבעיים, בהשקעה כוללת של כ-5 מיליון שקל.
משב"כ נמסר כי "הסדרה כוללת מוצרי טיפוח טיפוליים, תכשירים לגוף ולפנים, שמנים ארומטיים, מלחי אמבט ועוד. וכי מרבית הצמחים שבהם נעשה שימוש גדלים בשיטות גידול אורגניות, אינם מכילים חומרים מן החי ולא נוסו על בעלי חיים".
גלית מזרחי, מנהלת השיווק של "דרך חיים" אמרה היום כי "הסדרה החדשה הולמת את המגמה הצרכנית הירוקה, המעדיפה מוצרים טבעיים, ללא מעורבות של חומרים מלאכותיים עם תופעות לוואי מצטברות". עוד הוסיפה כי "לפיתוח סדרת הטיפוח החדשה קדמו מחקרי שוק, שהצביעו על הביקוש הגובר והולך למוצרי טיפוח טבעיים. מסקר שערכה "שירותי בריאות כללית" עולה, כי רובן המכריע של הנשים הישראליות (90.7%) מעדיפות לרכוש מוצרי טיפוח המבוססים על רכיבים טבעיים".
החדרת הסדרה תלווה בשלב הראשון בפעילות הסברתית בקרב רוקחי "שירותי בריאות כללית" ובפעילות קד"מ אינטנסיבית בבתי-המרקחת (נקודות המכירה). בשלב מתקדם יצטרף לכך גם קמפיין פרסומי, שיכלול גם פעילות גרילה אינטרנטית.
שוק הקוסמטיקה בישראל נאמד בכ-2.3 מיליארד שקל בשנה, והוא כולל בעיקר מוצרי בישום, טיפוח ואיפור. ב"שירותי בריאות כללית" צופים כי מכירות הסדרה בשנת ההחדרה יסתכמו בכחמישה מיליון שקל. סדרת הוויטמינים ותוספי התזונה שיצאה לשוק ב-2001 ציינה את השקתו של המותג "דרך חיים". הסדרה, הכוללת יותר מ-30 מוצרים, מהווה כ-10 אחוזים משוק הוויטמינים בישראל, עם מחזור מכירות שנתי של כ-40 מיליון שקל.