המותג "קלווין קליין" יוצא בשרות VIP SERVICE לגבר ובחלוקת עשרות אלפי דוגמיות

לכבוד השקת הבושם "אופוריה לגבר", המותג קלווין קליין יוצא בפעילות ענפה בהשקעה של רבע מיליון ₪. יציע שירות עד בית הלקוח וקרנבל ברוח הבושם בסינמה סיטי.



במסגרת הפעילות, מכריז המותג על שירות חדש "VIP SERVICE לגברים", במסגרתו צורפו למגזין בלייזר וגלובס, דוגמיות ריח של הבושם, כך שהגבר יוכל להתנסות בניחוח החדש.



בנוסף, המותג "קלווין קליין" חובר למתחם סינמה סיטי בצומת גלילות ומציע לגברים המגיעים לצפות בסרטים חוויה רב חושית: עשרות אלפי דוגמיות של הניחוח החדש יחולקו בקופות ובמקביל, תחודש המסורת הנוסטלגית של הקרנת הפרסומת באולם הקולנוע ועל עשרות מסכי הפלאזמה במתחם הסינמה סיטי. כמו כן, חלונות הראווה במתחם עוצבו ברוח המותג.



מהחברה נמסר כי "הקמפיין מבוסס על אווירה דמוית חלום המשדרת חושניות ומתמקדת בקשר החזק בין גבר ואישה, על מנת להעניק לצופים חוויה של עונג אלוהי ובכך להעביר את תחושת הניחוח".



אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר