לכבוד השקת הבושם "אופוריה לגבר", המותג קלווין קליין יוצא בפעילות ענפה בהשקעה של רבע מיליון ₪. יציע שירות עד בית הלקוח וקרנבל ברוח הבושם בסינמה סיטי.
במסגרת הפעילות, מכריז המותג על שירות חדש "VIP SERVICE לגברים", במסגרתו צורפו למגזין בלייזר וגלובס, דוגמיות ריח של הבושם, כך שהגבר יוכל להתנסות בניחוח החדש.
בנוסף, המותג "קלווין קליין" חובר למתחם סינמה סיטי בצומת גלילות ומציע לגברים המגיעים לצפות בסרטים חוויה רב חושית: עשרות אלפי דוגמיות של הניחוח החדש יחולקו בקופות ובמקביל, תחודש המסורת הנוסטלגית של הקרנת הפרסומת באולם הקולנוע ועל עשרות מסכי הפלאזמה במתחם הסינמה סיטי. כמו כן, חלונות הראווה במתחם עוצבו ברוח המותג.
מהחברה נמסר כי "הקמפיין מבוסס על אווירה דמוית חלום המשדרת חושניות ומתמקדת בקשר החזק בין גבר ואישה, על מנת להעניק לצופים חוויה של עונג אלוהי ובכך להעביר את תחושת הניחוח".