מותג טובורג ויזהר אשדות משיקים פלטפורמה ראשונה מסוגה להורדת שירים וקבצי מוזיקה מדיסק האוסף החדש של יזהר אשדות. במסגרת המהלך, צרכנים שירכשו שישיות בירה של טובורג (רד וגרין) יוכלו להוריד שירים של יזהר אשדות מהאתר של חברת התקליטים (NMC (songs.co.il, אתר הורדות המוזיקה החוקי הגדול בישראל באמצעות קוד מיוחד שיקבלו.
אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל אמר היום כי "טובורג מחוברת לצרכניה ולעולם המוזיקה, כאשר המיזם החדש עם יזהר אשדות הינו חידוש מרענן שמתחבר לערכי המותג. אנו שמחים להיות הראשונים שיציעו אפשרות חוקית, נוחה ופשוטה להורדת מוזיקה שבמסגרתה אנו מעניקים ללקוחותינו הטבה אמיתית".
יזהר אשדות: "אני שמח לשיתוף הפעולה עם טובורג שיקדם את המוסיקה הישראלית לקראת העידן החדש של תעשיית המוסיקה. אני מאמין שאנשים רבים מעונינים בגישה למוסיקה באופן חוקי ברשת וזו הזדמנות נפלאה לקהל להתנסות בדרך חדשה בה נקבל את המוסיקה שלנו".
המותג טובורג השיק בחודש שעבר סדרה של כ – 20 הופעות אנפלגד פתוחות לקהל בפאבים ובארים מובילים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של כ-800,000 ₪. את הקונספט המוזיקאלי מובילים יזהר אשדות וחמי רודנר כאשר כל אחד מהם מארח הרכב צעיר וייחודי של אומנים
בארץ הפכה טובורג למותג הבירה הבינלאומי השלישי בגודלו במכירות עם נתח שוק של כ- 12%. טובורג פונה לצעירים בגילאי 18-25 כאשר המותג כולל שני מוצרים: Tuborg Green –ו-Tuborg Red.