המטוסים עולים לענן: תחזוקה, תיקון ושיפוץ מטוסים באמצעות מדע נתונים

דאסו סיסטמס ודאסו תעופה מרחיבות את שיתוף הפעולה לתחזוקה, תיקון ושיפוץ מטוסים בענן

  • דאסו תעופה תשתמש ביכולות של דאסו סיסטמס בשיתוף ובתחום מדע הנתונים, המבוססות על ענן ריבוני בפלטפורמת 3DEXPERIENCE  לטובת אופטימיזציה של זמינות צי המטוסים הצבאיים שלה עבור משרד ההגנה הצרפתי.
  • יכולות ניתוח נתונים יאפשרו לדאסו תעופה להשתמש בתאום הוירטואלי של כל מטוס, לאורך כל שלבי מחזור החיים שלו ולנהל תחזוקה חזויה (Predictive Maintenance)  כדי לייעל את השירות ולמקסם את זמינות המטוסים.
  • דאסו תעופה יכולה ליישם את הידע הזה לטובת חדשנות בפיתוח המטוסים החדשים שלה.

 

דאסו סיסטמס הודיעה שדאסו תעופה האריכה את (חוזה) השימוש שלה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE  בענן ריבוני, כדי למקסם את התחזוקה, התיקונים והשיפוץ של מטוסי ראפאל עבור משרד ההגנה הצרפתי.

הפלטפורמה מציעה יכולות משמעותיות בתחום מדע הנתונים ויכולות שיתוף, מה שיאפשר לדאסו תעופה לצפות מראש אתגרים, לשפר את אופרציית התחזוקה ולמקסם את זמינות הצי – על ידי מינוף כמויות המידע העצומות שנוצרות בתכנות, בייצור, בתמיכה וביומני הטיסה והתחזוקה של כל מטוס.

 

כשמטוסי ראפאל נמצאים בשירות, כל אחד מהם מתנהג באופן שונה וזקוק לאופרציית תחזוקה לפי האירועים שנרשמו בהסטוריית הפעילות שלו. MRO (תחזוקה, תיקון ושיפוץ) יעיל דורש פתרון אינטגרטיבי לניתוח הנתונים המורכבים המגיעים ממערכות מידע מגוונות ובפורמטים שונים, בעת שהמטוס בשירות.

 

פתרון החוויה לתעשיה Keep them Operating” של דאסו סיסטמס, על גבי פלטפורמת 3DEXPERIENCE, מספק לדאסו תעופה פלטפורמה דיגיטלית באינטגרציה מלאה וכן מודל מבוסס נתונים באמצעותו ניתן לאסוף את המידע בעל הערך הגבוה ביותר, באופן רצוף – ולהזין אותו לתוך התאום הוירטואלי של המטוס לאורך כל שלבי מחזור החיים של המטוס. כך ניתן לזהות את הפעולות שיש לבצע כדי לתחזק את המטוס באופן מיטבי.

 

 

"דאסו סיסטמס ואנחנו מאוחדים בהבנה, שדאטה הוא המפתח לבצע טרנספורמציה בתהליכים בעלי משמעות לזמינות צי המטוסים. האתגר הוא למנף כל סוג של דאטה ולתרגם אותו לפעולה, תוך יצירת דרכים חדשות לשיתוף כל הגורמים המעורבים. חוויות התאום הוירטואלי בפלטפורמת 3DEXPERIENCE, מאפשרות לנו להבין את הנתונים ולהשתמש בהם כדי לבנות מודלים – לא רק עבור הציוד, המשאבים והצי, אלא גם עבור מערכת התמיכה הכוללת, שנדרשת כדי לנהל מטוס בכל התנאים וברמת הביצוע הטובה ביותר" אמר ברונו שבלייה, סמנכ"ל בכיר, תמיכה בלקוחות צבאיים, דאסו תעופה. 

 

עם פלטפורמת 3 3DEXPERIENCEויישומי ,NETVIBES מהנדסי התחזוקה והטכנאים של דאסו תעופה יכולים לצפות בעיות לפני שהן מתרחשות, ולתכנן בהתאם ובמהירות, לוחות זמנים לתחזוקה, החלפת חלקים ותהליכי
MRO כדי לעמוד ביעדים. כך ניתן לקבל החלטות מושכלות בשיתוף פעולה לגבי תחזוקה חזויה,  תמיכה בעבודת הטייס ופתרונות של תמיכה בקרקע כדי לשפר את חוסן שרשרת האספקה של חלקי חילוף ולייעל את ניהול המלאי.

"דאסו תעופה מפיקה תועלת מן העומק של היכולות שמציעה פלטפורמת 3DEXPERIENCE מבוססת הענן שלנו, בכל תכנית. השילוב של שיתופיות, מדעי הנתונים ויכולות התאומים הווירטואליים של הפלטפורמה, מאפשר לחזות כיצד כל מטוס יתנהג באופן ספציפי ולהבטיח תחזוקה יעילה יותר. משמעות הדבר היא זמינות טובה יותר ויכולת מוגברת של חדשנות בפיתוח מטוסים חדשים", אמר דיוויד זיגלר, סגן נשיא לתעשיות התעופה החלל וההגנה, דאסו סיסטמס.

אולי יעניין אותך

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
 LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)
 דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח