המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון יוצאת בקמפיין פרסום לקראת תחילת ההרשמה ללימודים לקראת מועד אביב, שייפתח במרץ 2006 ומועד סתיו – אוקטובר 2006.
הקמפיין מציג ויז'ואל של כבל פאראללי של מחשב לקראת חיבור תחת הסיסמא: "חיבור מהיר לקריירה בהנדסה".
מסע הפרסום יעלה באמצעות משרד הפרסום רווה-פלג בתקציב של כ-3 מיליון שקלים ויכלול פרסום מסיבי באינטרנט, שילוט חוצות, רדיו, מודעות בעיתונות, פרסום בכתבי עת ומגזינים בנושא לימודים, פרסום במוספי לימודים של העיתונות הארצית וכן פעילות קד"מ.
משרד הפרסום רווה פלג זכה בתקציב זה מבין 5 משרדי פרסום שהתמודדו על התקציב. זו השנה השנייה בה זוכה משרד פרסום זה עם מסע פרסום מוביל עבור המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון.
כרמלה אוזן, מנהלת הפרסום ויחסי ציבור של המכללה: " הקונספט בסיסמא "חיבור מהיר" פונה לקהל יעד של צעירים אשר שואפים לממש קריירה בתחום ההנדסה וההייטק. משרד הפרסום הצליח להבליט באופן יצירתי את ערכי המכללה הכוללים חדשנות ומובילות בתחום ההנדסה ולכן הוא נבחר להוביל את הקמפיין שהציע". . עוד מוסיפה אוזן: המסר של הקמפיין "חיבור מהיר לקריירה בהנדסה" ממחיש את המהות של המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון כמכללה המאפשרת לסטודנטים שלה דריסת רגל בעולם המחקר, הפיתוח והתנופה הטכנולוגית. סיסמת הקמפיין מבוססת על ממצאי סקר שנערך במכללה ובו נמצא כי 90 אחוזים מבוגרי המכללה מצליחים להשתלב בעבודה במקצוע ההנדסה אותו למדו"