המכללה האקדמית של תל אביב יפו בקמפיין אסטרטגי שיווקי חדש

המכללה האקדמית של תל אביב יפו עולה מחר, יום ששי, ה-27.1.06, בקמפיין חדש תחת המסר: "אל תיכנע לבינוניות".



הקמפיין באמצעות פרסום פוגל Ogilvy, כולל את האסטרטגיה השיווקית החדשה, במסגרתה שונה גם הלוגו. זהו הקמפיין הראשון שנעשה למכללה האקדמית על ידי פוגל Ogilvy, שנבחר לאחרונה לטפל במערך הפרסומי של האקדמית. היקף הקמפיין כ-2 מיליון שקל והוא יכלול טלוויזיה ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים.



הסרט מציג את ילדי שנות השמונים במגרש משחקים כשכל אחד מהם מספר מה ירצה לעשות כשיהיה גדול. בהמשך מופיעה שקופית ובה נאמר כי חלק מהילדים הללו ייכנעו בדרך להגשמת החלום. הסרט מסתיים במסר המלווה את הקמפיין כולו: "אל תיכנע לבינוניות".



הלוגו החדש של האקדמית מבוסס על סימן המצוינות V המשדר ערכים של מצוינות, הצלחה וניצחון, ומשולב עם ציפור השחף המסמלת פריצה ומעוף.



לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית, המסר "אל תיכנע לבינוניות" הוא מסר חדשני ומחייב הן בחיים האקדמיים והן בחיים בכלל. המסר והלוגו החדש יאפשרו לנו לבדל את עצמנו ובכך להדגיש את הייחוד שלנו על פני המתחרים, שבא לידי ביטוי, בין השאר, ברמה האקדמית הגבוהה. הלוגו מבטא ומשדר חדשנות, יומרנות ומעוף, ויחד עם זאת נכונות לצאת אל מחוץ למסגרת המקובלת.


אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים