איש העסקים והיזם, אלעד בן שושן, עם ניסיון עשיר בעולם העסקים, כולל חלק בזהזה, קבוצת הזאפה ועוד, ראה את חצי הכוס המלאה והחליט להפוך את הלימון ללימונדה .
כך נולד המלקט -קהילה שיתופית און ליין המעניקה פלטפורמה מכירתית לאותם עסקים ומאפשרת להם למכור את התוצרת שלהם לקהל הרחב תוך הקפדה על שמירת שם היצרן והמותג שלו.
המלקט מעמיד לרשות אותם עסקים מערך הפצה שלם הכולל אריזה, הובלה בקירור, צוות שליחים, מעטפת מיתוג הכוללת פרסום ויח"צ ואף מציע אלטרנטיבה נוספת לאלו שחייבים תזרים מזומנים במיידי – קניית המלאים ומכירתם במלקט.
כך אותם עסקים יכולים להמשיך להתקיים בכבוד והכי חשוב, התוצרת שלהם מגיעה לקהל הרחב ויש win win לכולם- המלקט יוצרים קשר ישיר בין היצרן ללקוח, חוסכים לשני הצדדים את פערי התיווך, וכולם נהנים. הלקוח רוכש מוצרי מזון ייחודיים ישירות מהיצרן במחיר ללא תחרות והיצרן נותר עם רווח הגון.
במסגרת המיזם ולקראת חג שבועות, המלקט יוצאים בהטבה ייחודית עם מוצרי מחלבת "בת הרים" ומציעים את מלאי הגבינות לקהל הרחב ב 2 סוג מארזים:
· מארז בוטיק – 8 סוגי גבינות מעולות מהמלאי הקיים במחיר 199 שקל כולל משלוח עד הבית.
· מארז פרמיום – מהדורה מוגבלת – כולל 15 סוגי גבינות פרימיום בהן גאודה הולד שעוברת תהליך הבחלה של 22 חודשים (מזמינים את הגבינה הזאת שנתיים מראש!!!) ,גאודה קריסטל (15 חודשי הבחלה) ועוד בעלות של 499 ₪ כולל משלוח עד לבית