המסלול האקדמי המכללה למינהל יוצא במהלך שיווק מבוסס תוכן גולשים

המסלול האקדמי המכללה למינהל מוביל מהלך שיווקי ראשון מסוגו באקדמיה, כחלק ממאמצי השיווק לקראת פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים האקדמית תשע"ב, והיום הפתוח שיתקיים ב-18/2 – ומשיק את האתר "קול הבלוגרים" – https://blogs.colman.ac.il/ . האתר מהווה פלטפורמה עצמאית של בלוגים אישיים, ויאכלס חמישה עשר בלוגרים קבועים: שבעה מהם של סטודנטים הלומדים למגוון תארים, ושבעה נוספים הם של בוגרי המכללה. הבלוגר החמישה עשר יהיה נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל, הפרופסור זאב נוימן. הבלוגרים יעלו פוסטים חדשים באופן עקבי ורצוף, וייהנו מיד חופשית בבחירת הנושאים לכתיבה.



האתר "קול הבלוגרים" הוקם לאחר שנת עבודה מאומצת, שכללה: איפיון נרחב, השקעה רבה באיתור בלוגרים יצירתיים ומעניינים – שהביעו נכונות להיות שותפים למהלך זה ללא תמורה, כמו גם בניית הקונספט, העיצוב והטכנולוגיה. את הפרויקט הוביל רם ברכה, מנהל הפלטפורמות הדיגיטליות של המסלול האקדמי המכללה למינהל, בסיוע חברת התוכן אינסייט, בבעלותן של ענת בן-בסט ופזית דניאל. במהלך הושקע סכום של 300,000 ש"ח, והשקתו תלווה בקמפיין אינטרנט, שיזמין את הגולשים להיחשף לחוויית הלימודים במכללה דרך עיניהם של הבלוגרים. הקמפיין יופיע במשך שלושה שבועות (9.1 – 29.1) באתרי לימודים, אתרי נישה, מנועי חיפוש, באתר המכללה ובפורטלים נוספים.



לדברי בני אלון, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל: "בהשקת 'קול הבלוגרים' מיישרת המכללה קו עם המגמות השיווקיות העדכניות ביותר בעולם כיום, בפרט בפנייתה לקהל היעד העיקרי שלה: המועמדים ללימודים, אשר "חיים, נושמים" ולמעשה "מתגוררים" ברשתות החברתיות. ארגונים מובילים בעידן המידע מתנהלים בשקיפות מלאה ובפתיחות מול הציבור, על כן בחרנו 'להעביר את המיקרופון' לאנשים האמיתיים, שהם הסטודנטים והבוגרים שלנו. הבלוגרים ישקפו באתר תמונה אותנטית של חיי הסטודנטים בישראל ושל בוגרי המכללה במשעולי הקריירה – עם היבטים אישיים מחייהם הפרטיים, מהלימודים, לצד חוויות ולבטים בנוגע לקריירה שלהם. העובדה שנשיא המכללה נרתם אף הוא לפרויקט וינהל בלוג אישי, מעידה על החשיבות הרבה שאנו מעניקים לחדשנות, לשקיפות ולאותנטיות".



דביר פז-פינס הוא אחד מכותבי הבלוגים – סטודנט בן 22 למשפטים ולמינהל עסקים בהתמחות בחשבונאות; לדבריו, "כשהתלבטתי לגבי לימודים אקדמיים, קראתי חומר רשמי רב על מסלולי לימודים שונים, אבל מה שהיה חסר לי מאוד זה לשמוע ברמה הכי פשוטה ומעשית – איך זה להיות סטודנט באקדמיה. לכן אני שמח שקיבלתי הזדמנות לכתוב בלוג אישי, בתקווה שאעזור לחבר'ה צעירים הנמצאים במצב דומה, ואולי גם ארוויח 'קצת' מיתוג אישי על הדרך".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה