המפגש של הפורום הישראלי לשיווק יעסוק ב"שיווק סגנון חיים" – יארח מנהלים מאילנ"ס, סטודיו C וחרוז כזה


הפורום הישראלי לשיווק מיסודם של שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל ואיגוד לשכות המסחר, יערוך מפגש בנושא "שיווק סגנון חיים" ויארח מנכ"לים מצליחים בתחום שהקימו עסק שמכתיב סגנון חיים בעשר אצבעות. אילן שנהב, מנכ"ל אילנ'ס, ירצה בנושא "מהו שיווק נכון של רשת שירותי סגנון חיים". דליה לוי, מייסדת סטודיו C, תרצה בנושא "הבריאות כסגנון חיים – שיווק לפלח הנשי". אוסנת פלאוט, מנכ"ל "חרוז כזה", תעסוק בנושא הקמה ושיווק של רשת מתמחה.



המפגש יתקיים במלון קרלטון, ת"א, בתאריך 7 באפריל 2005, בשעה 15:00-19:45. את המפגש ינחה פרופ' צבי גנאור, מנהל תכניות שיווק בשלוחת דרבי. המפגש ייסגר בשיח משתתפים עם סולי סקאל נשיא קבוצת סקאל ויו"ר הפורום.



זהו המפגש השישי שעורך הפורום הישראלי לשיווק. בין הנושאים בהם עסקו ההמפגשים הקודמים: "יצירתיות ובידול- אסטרטגיה מנצחת", "איך משווקים בלי אבא עשיר – לעשות את הבלתי אפשרי", "מודלים בהחדרת מותג חדש בשוק רווי ותחרותי" ועוד.



הפורום הישראלי לשיווק הוקם ב- 2002 ביוזמה משותפת של ביה"ס למנהל עסקים של שלוחת אוניברסיטת דרבי ואיגוד לשכות המסחר. הפורום שם לו למטרה להוות נקודת מפגש של דעות, עמדות תפיסות וגישות שונות בנושאי אקטואליה שיווקית ועסקית ולאפשר דיאלוג פורה ומתמשך בין חברי הפורום.



לפרטים נוספים: טל. 03-5631053

אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13