המשביר החדש לצרכן יוצאת השבוע במסע קד"מ רחב היקף , לרגל מבצע הבישום ברשת, במסגרתו כ- 100 דיילות ודיילים יתחפשו לבשמי יוקרה ויפרסמו את מבצעי הבישום המובילים ברשת .
כמו כן, הדיילים יתיזו על הלקוחות של רשת המשביר החדש לצרכן מגוון ריחות של הבשמים המשתתפים במבצע. סה"כ הוקצו לדיילים 4,000 בשמים אשר יותזו במשך שבוע ימים על לקוחות הרשת.
הקד"מ יערך ב- 26 סניפי רשת המשביר החדש לצרכן ובקניונים מובילים ברחבי הארץ.
לדברי שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של המשביר החדש לצרכן: "כתוצאה מפעילות הקד"מ הרשת צופה לתנועה ערה במחלקת הבישום, ולכן מתגברת משמעותית דיילות , קופאיות וצוות עובדים. הרשת צופה גידול של % 20 אחוז במשך החודש הקרוב."
במקביל למבצע הקד"מ תצא הרשת פרסום רחב לפרסום מבצע הבשמים. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי בתקציב של 4 מיליון ₪ וכולל סרטון בטלוויזיה, עיתונות ,שילוט חוצות ואף פעילות אינטרנט באמצעות חברת די סיי.