המשביר לצרכן בשיתוף עם רשת אופיס דיפו משיקה 17 חנויות שיציעו מוצרים וציוד לקראת החזרה לבית הספר

תחום החזרה לבית הספר מצרף לשורותיו שחקן חיזוק חדש, המשביר לצרכן, במהלך אסטרטגי ראשון מסוגו. במסגרת ההסכם שנחתם בתחילת חודש מאי בין קבוצת המשביר לצרכן ואופיס דיפו, במסגרתו הצטרפה אופיס דיפו לרשימת החברות המעניקות הטבה לכ- 470 אלף חברי מועדון קלאב 365, מעמיקה המשביר לצרכן את שיתוף הפעולה עם החברה וחותמת בימים אלה על הסכם לפיו תפתח רשת המשביר לצרכן 17 חנויות קונספט SHOP IN SHOP של אופיס דיפו, שייפתחו ב-15 ביולי וישווקו מוצרי חזרה לבית הספר, עד סוף אוגוסט . ההשקעה במהלך נאמדת בסכום – של כ-1.5 מליון ₪.



מחלקות של אופיס דיפו במשביר לצרכן ישווקו מגוון רחב של מותגים ומוצרי להיט ייעודיים לחזרה לבית הספר דוגמת: ילקוטים, תיקים, קלמרים, מחברות, קלסרים, מכשירי כתיבה, אביזרי מחשב, גד'אטים ועוד.



החנויות ישתרעו על שטח של כ- 50 מ"ר בממוצע וימותגו תחת אופיס דיפו. החנויות ייפתחו ב- 17 סניפים אסטרטגיים של המשביר לצרכן, ברחבי הארץ.



לדברי אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן:"שוק החזרה ללימודים מגלגל מדי שנה בישראל למעלה מ- 400 מיליון ₪. לצד מגמה זו, ניתן להיווכח כי חלה עליה בביקוש למותגים חדשים, אביזרים וגאדג'טים מתקדמים בקרב הצרכנים. מהלך זה של שיתוף פעולה עם רשת קמעונאית כאופיס דיפו הינו הזדמנות פז עבורנו ברשת לתת מענה אמיתי לקהל לקוחותינו, לרכז עבור המשפחה הישראלית את כל הקניות תחת קורת גג אחת, ולספק חוויית קניה משתלמת ונוחה", לדבריו, "שיתוף פעולה זה הינו נדבך חשוב ביישום האסטרטגיה להפיכת המשביר לצרכן פלטפורמה מנצחת לסינרגיה בין 2 רשתות קמעונאיות גדולות".



עוד מסר בן דב כי חנויות הקונספט תהינה פתוחות לקהל הרחב במהלך יולי אוגוסט ויתנו מענה ללקוחות הסניף, בתקופת השיא בה עורכים קניות לקראת החזרה לבית הספר. כמו כן, בהמשך למהלך האסטרטגי שהחל בהצטרפות של אופיס דיפו למועדון 365 של המשביר לצרכן, לקוחות הרשת יוכלו ליהנות מהטבות והנחות שונות.


"באמצעות סניפי אופיס דיפו במשביר לצרכן ניצור מבצעים, הנחות משמעותיות ופעילות קד"מ משותפות בין 2 הרשתות", ציין בן-דב.



מנכ"ל אופיס דיפו ניסים ממו מסר: "אני שמח להרחיב את שיתוף הפעולה עם מועדון קלאב 365 . אופיס דיפו מעוניינת להגיע לקהל רחב ככל הניתן ולהעניק את השירות הטוב ביותר שאפשר. חנויות הקונספט כחלק מ- ONE STOP SHOP יציעו ללקוחותינו ממגוון מוצרי הרשת הרחב, החל מציוד משרדי ועד לציוד הנדרש לקראת החזרה לבית הספר ויעניקו חווית קנייה כוללת, מלאה ומהנה. "



המהלך האסטרטגי ילווה קמפיין פרסום רחב שיעלה במהלך יולי – אוגוסט. קמפיין ההשקה "אופיס דיפו" במשביר לצרכן נאמד בתקציב של כ- 1.5 מיליון ₪ ויכלול פרסום בטלוויזיה ,בעיתונות, פעילות ברשת ומסע קד"מ רחב.

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)