רשת המשביר לצרכן ואתר ynet, מקבוצת ידיעות אחרונות, משיקים היום פרויקט מסחר אלקטרוני חדשני בשם "מוצר ביום" המאפשר רכישת מוצרים מעולמות סחר שונים. המיזם החדש יתבצע באמצעות זירת הסחר ynetshops מבית ynet.
המוצרים שיימכרו בפלטפורמה החדשה יוצעו בבלעדיות ולמשך יומיים בלבד, ובכל יומיים יתחלף המוצר במוצר חדש אחר. לאחר ביצוע הרכישה באתר, יישלחו המוצרים ישירות לבתי הלקוחות באמצעות שליח, תוך התחייבות לספק את המוצרים לבית הלקוח עד 3 ימי עסקים.
הן המשביר לצרכן והן ynet מייחסים חשיבות רבה למיזם המשותף והוא ייתמך בקמפיין פרסום רחב מהגדולים שידעה הזירה האינטרנטית בישראל.
"אנו מאמינים כי התעבורה של האתר המוביל בישראל לצד מגוון מוצרים ייחודים ואטרקטיביים יהפכו את זירת המסחר החדשה לאטרקטיבית במיוחד" מוסרת אודליה אורבך, סמנכ"ל השיווק המשביר לצרכן.
ברק קלמנוביץ, סמנכ"ל המכירות של ynet, הוסיף: "אנו מאוד גאים על המהלך הנרחב עם המשביר לצרכן ומתכוונים להציע לגולשינו את הדילים המשתלמים ביותר. מדובר במהלך פורץ דרך בין הכלבו הגדול בארץ לאתר הגדול בארץ".