המשביר לצרכן חוזר לקניון "השרון" בנתניה, לאחר שבסוף האינתיפדה בשנת 2003, נסגר הסניף הוותיק בקניון.
בית הכלבו החדש, שיפתח במהלך ספטמבר, מצטרף ל – 30 סניפי הרשת הקיימים ברחבי הארץ, משתרע על פני שטח של 1,700 מ"ר.
לדברי ניסים חסאן סמנכ"ל בכיר בקבוצת המשביר לצרכן: "האסטרטגיה המסחרית של רשת" קניוני ישראל" שרכשה את הקניון מתמקדת בחיזוק עוגנים מובילים. במסגרת שדרוג ומיצוב "קניון השרון" ולבקשת בכירי "קניוני ישראל" שקלה" המשביר" את כניסתה שוב לקניון, כמו כן, מסקרים ומחקרים שערכנו בקרב תושבי השרון, עולה כי: למעלה מ79% מאוכלוסיית האזור מעוניינים בפתיחה מחודשת של בית הכלבו של המשביר בקניון השרון, ולכן, החליטה הרשת לאחר 5 שנים, לחזור לקניון "השרון" עם בית כלבו, בקונספט חדשני שיביא לאזור השרון, מותגים מובילים.
בית הכלבו בקניון "השרון", שיפתח בקונספט החדש של הרשת, יעוצב בקווים נקיים וקלאסיים תוך שילוב של אמצעי מידוף, ריהוט ותאורה חדשניים, שעוצבו ע" מיטב המוחות בארץ ובחו"ל. בית הכלבו החדש יכלול את המחלקות המובילות של הרשת.
כמו כן, בסניף החדש ישולבו מספר מותגי אופנה בינלאומיים כגון מותג האופנה "ספרינפילד" לצעירים, מותג ההלבשה התחתונה לנשים "וומאן סיקרט" ועוד.
רשת ה"משביר לצרכן", תשקיע 6 מליון ₪, בפתיחת הסניף החדש ורשת "קניוני ישראל" המפעילה את קניון "השרון", השקיעה 12 מילון ש"ח נוספים. סה"כ, יושקעו 18 מיליון ₪ בפתיחת הסניף.