רשת המשביר לצרכן, חתמה השבוע על הסכמים אסטרטגים עם קבוצת UFB בעלת המותגים : more&more ,Julia – ועם חברתGROUP R ENTEBRUSES&T הבינלאומית ,בעלת המותג Seroussi , במסגרתם תייבא ותשווק באופן בלעדי את מותגי האופנה לנשים : more&more ו –Julia ומותג האופנה לגברים Seroussi .
המשביר לצרכן תקיים בשלב הראשון , במהלך החודשים אוגוסט -ספטמבר, shop in shop של המותג more&more בשלושת הסניפים: קריון, גרנד קניון ומלחה, ושל המותג Seroussiבחמישה סניפים : קריון, גרנד קניון, קניון הזהב בראשל"צ, קניון נצרת ובקניון מלחה בירושלים , כמו כן יפתחו עד סוף שנת 2009 ברוב סניפי הרשת shop in shop למותגים.
שלומי טבת סמנכ"ל סחר אופנה במשביר לצרכן מסר כי החברה תשקיע כ-4 מיליון שקל בהחדרת המותגים בארץ.
לדברי טבת, המשביר לצרכן בחנה בשנה האחרונה מספר רב של מותגים בינלאומיים מובילים להחדיר לישראל: המותג more&more נבחר מאחר והוא נחשב למותג אופנה בינלאומי מוביל בקרב נשים בגילאי 30+ . המותג עדכני ,מחמיא ושם דגש על עיצובים מיוחדים ואיכות בלתי מתפשרת במחירים סבירים, המתאימים לקהל הנשי במשביר לצרכן.
המותג – Seroussi נבחר בשל היותו מותג עלית מחויט לגברים בעיצוב איטלקי באיכויות בדים ותפירה שלא נראו כמותם בארץ , המשלים את התמהיל. המותגים נבחרו גם בשל התאמתם לקהל הישראלי.
לדבריו: "מדובר במותגים עם "ערך מוסף" שמתאימים לצרכן הישראלי הן במיצוב המותג והן ברמת המחירים הנוחה. אלו מותגי אופנה קלאסיים לנשים בגילאי 30+ ולגברים ,המשלבים איכויות ,עיצובים ,אופנתיות ולא נכנעים לטרנדים "משוגעים."
עוד הוסיף טבת ואמר: " Joliu הינו מותג בינלאומי המשלים את התמהיל עם אופנת קז'ואל במגוון איכותי וגדול של דגמים וצבעוניות עשירה והמותג Seroussiנותן מענה לגבר הישראלי. מבדיקות שוק שערכנו ,עולה כי קיים צורך בפתרונות לגבר בתחום ההלבשה המחויטת ומענה מושלם באופנתיות ובנוחות בקטגוריה זו."
מותגי האופנה לנשים more&more ו –Joliu כוללים ליין רחב של פריטי אופנה ואביזרי אופנה ביניהם: חולצות אופנתיות, שמלות ואביזרים כמו: חגורות,תיקי אופנה ושאר אקססוריז המשלימים ללוק מושלם.
מותג הגברים Seroussi כולל בעיקר חליפות ,ז'קטים ומכנסיים מבגדי צמר וכותנה איכותיים ביותר, ומוצרים משלימים כמו חגורות ועניבות.