במהלך חודש מאי תקיים רשת המשביר החדש לצרכן שיתוף פעולה עם תוכנית המנויים של מפעל הפיס.
במסגרת השת"פ יוכלו 460,000 מנויי מפעל הפיס כמו גם הציבור הרחב המבקר בסניפי רשת המשביר החדש לצרכן, ליהנות מהטבה לפיה, כל מי אשר יבקש לחדש/לעשות מנוי למפעל הפיס באמצעות רשת המשביר החדש לצרכן, יקבל מתנה בשווי 200 ₪ ומעלה, כגון, סט מצעים מפואר, סטים לכלי אוכל 18 חלקים, סט סכו"ם, גיפט קארד למימוש בסניפי המשביר ועוד.
בנוסף לכך, ייהנו מנויי מפעל הפיס הוותיקים מהטבה במחלקות האופנה של רשת המשביר החדש לצרכן – 50 ₪ הנחה לכל הרכוש ממוצרי המחלקות ב- 200 ₪ ומעלה.
ההטבות יישלחו למנויי מפעל הפיס בדיוור ישיר. כמו כן יצורף עלון פרסומי הקורא למנויי מפעל הפיס להימנות על מועדון הלקוחות של רשת המשביר החדש לצרכן 365 וליהנות משלל הטבות המוענקות לחברי המועדון, כולל הזמנה למסיבת ההפתעות הגדולה במאי אשר ייחודית לחברי מועדון 365. .
בנוסף, ידוורו ההטבות אותן מעניק מפעל הפיס למנוייו, לכ- 410,000 לקוחות מועדון 365.
לדברי מיכל קוריאט, סמנכ"ל שיווק של "המשביר החדש לצרכן" : "באמצעות שיתוף פעולה זה, אנו מבקשים להרחיב את קהל היעד ולפנות לקהל צעיר יותר הנמנה על מנויי מפעל הפיס. כמו כן, אנו מבקשים להמשיך במסורת המטיבה עם הצרכן הישראלי ולפיה, ברשת המשביר החדש לצרכן מוענקות לצרכן בכלל, ולחבר מועדון 365 בפרט, ההטבות המשתלמות ביותר בשוק הקמעונאי – אם באמצעות מתנה ואם באמצעות הנחה" .