רשת המשביר החדש לצרכן משיקה את הפעילות השיווקית המרכזית לחנוכה תחת הסלוגן "מסיבת ההפתעות הגדולה", בהשקעה של 6 מיליון שקלים. הפעילות תחל במחצית חודש נובמבר ותכלול מגוון רחב של הנחות, מבצעים ומתנות בכל מחלקות המשביר ביניהם: מחלקת אופנה, מחלקת כלי בית, מחלקת בישום, מחלקת קוסמטיקה, מחלקת טקסטיל ועוד.
מרשת המשביר נמסר כי מסיבת ההפתעות מהווה מסורת שנמשכת כבר 5 שנים ברציפות והפעם בקונספט יצירתי ומפתיע: 450 אלף בתי אב בישראל, חברי מועדון 365, יקבלו לביתם פנקס צ'קים בשווי 5,000 שקל לקניות ברשת המשביר לצרכן. הפנקס מעניק כסף מזומן המיועד לקניות בכל מחלקות הכל-בו.
עוד נמסר כי במהלך מסיבות ההפתעות הקודמות עלה סל הקניה הממוצע של לקוחות המועדון בלמעלה מ-100% וכמות הפריטים הממוצעת עלתה מ-2.5 ללמעלה מ-5 פריטים ללקוח.
שירלי פאר, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן מסרה כי מסיבת ההפתעות הגדולה הינו אירוע דגל של רשת המשביר לצרכן, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית קנייה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר.
עוד מוסרת פאר כי: "מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים, אך בכך מבדלת עצמה המשביר ומועדון 365 מאחרים וממצבת עצמה כרשת האטרקטיבית ביותר.
לרגל השקת הפעילות תצא המשביר לצרכן במסע פרסום הנאמד בתקציב של 6 מיליון ₪. הקמפיין שנערך ע"י פוגל אוגלבי בכל אמצעי המדיה האפשריים ביניהם: סרטון בטלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, אינטרנט, מודעות, SMS שיגיע ל-400 אלף איש, קישוט סניפי המשביר ומסע קד"מ רחב.