חברת הסטארט אפ הישראלית innerActive, המפתחת עולמות תוכן סלולריים משולבי פרסום, וחברת Buongiorno, הספקית המובילה בעולם של תכני בידור סלולריים, הודיעו היום על השקה מסחרית בהולנד ובבלגיה של ערוץ תוכן סלולרי חינמי ממומן פרסום בפורטל התכנים האירופי HotSMS.mobi. ההשקה המשותפת מביאה לראשונה לידי ביטוי את הסכם השותפות האסטרטגית שנחתם בין שתי החברות לאספקת תכנים חינמיים משולבי פרסום במשחקים, וידיאו ומסרים מיידים, ללקוחות של Boungiorno ברחבי העולם.
השירות יאפשר למנויי חברת HotSMS של Boungiorno וכן ללקוחות חברות הסלולר בהולנד ובבלגיה להוריד ולצרוך משחקים ותוכנות ללא תשלום, תמורת נכונות להיחשף למודעות פרסום קונטקסטואליות המשולבות באופן דינאמי בתוך התוכן הבידורי.
שטחי הפרסום בתוכן הסלולרי נמכרים על ידי זרוע המכירות של Boungiorno הפועלת בשיתוף עם משרדי הפרסום הבינלאומיים DDB, Ogilvy ו- TBWAובונה קמפיינים עבור תאגידים מובילים בהולנד, המשלבים משחקים ממומנים, קופונים סלולרים ופרסום סלולרי. המדיה נגישה גם כחלק מרשת הפרסום הגלובלית של innerActive.
הפעילות המשותפת עם Buongiorno מהווה ציון דרך משמעותי בהמשך החדירה של innerActive לפורטלי התוכן המובילים באירופה, זאת לאחר הניסוי המוצלח שערכה בבריטניה בהשקת הערוץ משולב הפרסום בשיתוף עם חברת Jamster אחד פורטלי התוכן הסלולרי הגדולים בעולם מקבוצת ניוז קורפ של רופרט מרדוק. באוקטובר 2007 השיקה סלקום ביחד עם innerActive ערוץ משחקים חדש המאפשר למנוי סלקום להוריד משחקים משולבי פרסום סביבתי ללא תשלום.
"ההסכם עם Buongiorno הוא בעל חשיבות מיוחדת מבחינת היכולת של innerActive להביא לידי ביטוי את הערכים המוספים של קטלוג התכנים הפרסומי של החברה למאות מיליוני מנויים סלולריים במדינות שונות באירופה שבהן יש לחברת Buongiorno נוכחות חזקה," מציין זיו אלול, מנכ"ל משותף ב-innerActive. "האפשרות שתיפתח בפני משתמשי הסלולר באירופה להוריד תוכן לסלולר לסלולר בתמורה לחשיפה לפרסומות, תעניק לרבים מהם חווייה חדשה של צריכת תכנים בידוריים איכותיים, מבלי שהדבר ישפיע על החשבון הסלולר החודשי שלהם."
"אנו משוכנעים שהשירות החינמי החדש יוביל לכניסה של גולשים חדשים לפורטל שלנו," אומר רובן טרוסטוויק (Ruben Troostwijk), מנכ"ל HotSMS. "הדרך החדשנית והאפקטיבית של innerActive להגיע באופן ממוקד למנויי הסלולר באמצעות מודעות פרסום ותמריצים נוספים ימשכו חברות וסוכנויות פרסום כאחד. השילוב של הניסיון הרב שצברנו במכירת פרסום וערוץ הבידור ממומן הפרסום של innerActive בוודאי יהיה הצלחה בטוחה."