חברת הסטארט אפ ".co.il1500", בבעלות קבוצת ESG, יינון לנדנברג,מנכ"ל אידיאולוג'יק, אבי פרץ, מנכ"ל קבוצת ESG ודורון טל, המשווקת לראשונה כתובת דואר אלקטרונית ממוספרת, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת יורם מקבוצת וואלה, אתר הסטודנטים והלימודים של המדינה. במסגרת ההסכם, תקבל חברת יורם בלעדיות למוצר בתחום מוסדות החינוך וההשכלה הגבוהה . ההסכם נאמד בכמיליון ₪.
חברת הסטארט אפ הישראלית ".co.il1500", החליטה להגריל 10% ממניותיה בין הרוכשים את שירות המייל החדש שלה. המהלך הייחודי נועד לתמוך בהחדרת מוצר חדש אשר מציעה החברה: לראשונה, כתובת דואר אלקטרונית ממוספרת עם שירות הפנייה ל-3 תיבות מייל שונות לבחירת הלקוח, בתוספת מגוון שירותים נלווים של אנטי ספאם ואנטי וירוס בעלות כוללת של 10 ש"ח לחודש. במהלך הושקעו כמיליון ₪.
אבי פרץ, מנכ"ל חברת .co.il1500, מסר "הסכם זה מהווה הבעת אמון רבה מצד מוסדות החינוך וההשכלה הגבוהה במוצר שפיתחנו, באמצעות טכנולוגיות ייחודיות אשר קיימות ברשותנו. פיתוח המוצר נבע מצורך גובר להבנת כתובת הדואר האלקטרוני הנמסרת ולווידוא שאכן מגיעה ליעד המבוקש. לרוב, עם הגיית העיצורים של הכתובת באנגלית נוצר בלבול רב ולא פעם, יש צורך לחזור מספר פעמים על הכתובת עד להבנתה. במוצר החדש שפיתחנו אין בלבול מכיוון שהוא מורכב ממספרים".
עוד הוסיף פרץ, "מוסדות חינוך רבים מחפשים דרכים יצירתיות לשמירה על הקשר עם הבוגרים בתום הלימודים, זאת על מנת שיוכלו להציע להם אפשרויות נוספות במסגרת תחומי העניין של הסטודנטים. השירות שמציעה חברת הסטארט אפ החדשה מאפשרת למוסדות החינוך להעניק כתובת קבועה לשימוש הסטודנטים, אשר תלווה אותם לכל החיים ובאותה העת, תאפשר אף למוסד החינוכי לשמור על קשר ודאי ובטוח עם הסטודנט ולהעברת המסרים והתכנים לכתובת פעילה".
"בעקבות החדרת המוצר החדש לשוק אנו צופים לגידול של 20% בשימוש בפלטפורמת הפניה זו בשנה הראשונה ולגידול של כ- 15% בשנה השנייה", כך סיכם פרץ.
במסגרת הסכם ההתקשרות יועלה קמפיין קבוע למשך שלושה חודשים באתר יורם, אשר יכלול באנר קבוע לאתר הבית של החברה, קיום דיוורים מגוונים אחת לשבועיים, ועוד.
השקת המוצר מלווה במהלך שיווקי במסגרתו כל לקוח אשר ירכוש את השירות תמורת 10 ₪ לחודש עם התחייבות לשנה ישתתף אוטומטית בהגרלה בה יוכל לזכות ב – 10 אחוזים ממניות החברה. המשמעות היא שלכל אחד מרוכשי המוצר יש הזדמנות להפוך לשותף בחברת סטארט אפ תוך שלושה חודשים מיום השקת המהלך (ההגרלה תתקיים ע"פ חוק ההגרלות). קבוצת ESG פתרונות אפקטיביים, יזמית הסטארט אפ החדש, כבר הציגה בעבר את פלטפורמת הadmail– המשווקת למאות חברות מובילות במשק הישראלי.