הסטודנטים יחליפו את הלוביסטים

קורס בתחום הלובינג והפרלמנטריזם נפתח ביחידה החוץ אקדמית של מכללת ר"ג. הקורס כולל פרויקט גמר במסגרתו יקדמו הסטודנטים אינטרסים חברתיים בכנסת, במסגרת הכלים שירכשו.



אורך הקורס כחצי שנה. תכניו יעסקו באופן תיאורטי ומעשי בלובינג, עבודת הכנסת, עבודת העוזר הפרלמנטארי, הדרכים להשגת מטרות במערכת הפוליטית, אסטרטגיות של מאבקים, ועוד. במהלך הקורס יפגשו הסטודנטים עם חברי כנסת.



מונה בר-גיל רכזת לימודי תעודה בניהול במכללת רמת-גן מוסרת שמטרת הקורסים במרכז היא להעניק לסטודנטים כלים פרקטיים אותם יוכלו לתרגם במהרה למקצוע."אני מאמינה שחלק מהסטודנטים יוכלו להשתלב במשרדי לובינג ולעסוק במקצוע עם סיום לימודיהם", אומרת בר-גיל "הבחירה בקידום אינטרסים חברתיים בלבד כפרויקט גמר אינו מקרי, המכללה מעוניינת לפתח בקרב הסטודנטים אחריות חברתית".



ניר קלינר מנכ"ל "קלינר אסטרטגיה ולובינג" המנהל המקצועי של הקורס: "תחום הלובינג מסתורי לציבור, למעשה מאחורי רוב ההחלטות והצעות החוק עומדים לוביסטים. מטרת הקורס היא הכשרת דור העתיד בצורה הטובה ביותר תוך הקניית ערכים חברתיים, אתים ומקצועיים להם נדרש הלוביסט, ולכן הסטודנטים יקדמו מטרות חברתיות". קלינר הוא ממייסדי ענף הלובינג בישראל. בן היתר הוביל קלינר את מאבקם של עובדי חיפה כימיקלים בהורדת מחיר האשלג, הנקבע ע"י חברת כיל שבשליטת מש' עופר. את הקורס יעבירו צוות המשרד של "קלינר אסטרטגיה ולובינג".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_