הסכם פרסום לערוצי הרדיו eco99 ו- 103FM עם רשת הפרסום AIDO

רדיו ללא הפסקה FM103 ורדיו eco99fm תחנות הרדיו האזוריות הגדולות בישראל חתמו על הסכם עם ADIO רדיו אונליין במטרה להרחיב פעליות בעולם הדיגיטל. המשמעות של ההסכם הוא אפשרות לפרסום מתקדם בזמן האזנה אונליין לתכני הרדיו.


דרור גנות מנכ"ל ADIO: " בדומה לתחנות המובילות בעולם: BBC, Absolute Radio ורוב ערוצי המוסיקה הבינלאומיים, גם רדיו ללא הפסקה 103FM ו- eco99fm תחנות הרדיו האזוריות המובילות בישראל בעלות נכסים אדירים במרחב הדיגיטלי, הן רואות את המגמות ואת הפוטנציאל המסחרי והשיווקי ויובילו את השוק בישראל, עולם חדש של DATA והכנסות נוספות מפרסום בזמן האזנה במחשב ובסמאטרפון".


רדיו ללא הפסקה 103FM ו- eco99fm השקיעו במשך שנים בדיגיטל ולהן מאות אלפי שעות האזנה ומאות אלפי מאזינים במרחב הדיגיטלי.


במסגרת ההסכם, ADIO תספק תשתיות דיגיטליות מתקדמות ומערכות מדידה מתקדמות המאפשרות מיפוי מדויק של התכנים ומראות בזמן אמת את כמות המאזינים מכל מקום בעולם ובכל סוגי המכשירים בדיגיטל. התכנים המואזנים ישווקו למפרסמים כחלק מרשת הפרסום של ADIO והמפרסמים יוכלו להגדיל משמעותית את הכיסוי הפרסומי בקמפיין תוך טירגוט קהלי מטרה ו/או אזורי פרסום, לשלב מקבצי זהב של פרסומת 1-2 ולדאוג לחשיפה וודאית לתשדיר הרדיו בתכנים המובילים בישראל.


רדיו ללא הפסקה 103FM וeco99fm מצטרפות לרשת הפרסום של ADIO הכוללות מגוון תחנות רדיו ישראליות וערוצי מוסיקה בינלאומיים להם מאות אלפי האזנות בישראל, כגון: רדיו JANGO, 1.FM, DI.FM, Radiotunes, JazzRadio, RadioDance, ClickRadio, AddictedToRadio, RockRadio, fusion, 181.FM, yam, הכוללות ערוצי מוסיקה דיגטליים בכל הסגנונות.



בכל העולם נרשם זינוק בהאזנות לפלטפורמות הדיגיטליות. מחקרים בנושא מלמדים כי מכירות מקלטי הרדיו בקריסה לעומת הצמיחה במכירות הסמארטפון, הטאבלט והמכשירים הדיגיטליים, לצד האזנה רציפה במחשב בבית ובעבודה. משך זמן האזנה לרדיו המסורתי משתנה בכל קבוצות הגיל במיוחד בקרב גילאי 15-35. ב



"גם בישראל תחנות הרדיו המובילות מבינות כי עליהן להרחיב את מערכות ההפצה, המדידה והמסחור בהן משתמשות. תשתיות ושירותים אלה משפרים מהותית את היכולות של התחנות לבסס עצמן במפת הרדיו בדיגיטל, להגדיל את נתחי שוק ואת כמות המאזינים ללא התלות באזורי הקליטה של המשדרים בכל נקודה בעולם, להכיר טוב יותר את המאזינים ואת הרגלי האזנה שלהם וכמובן לספק ערך שיווקי נוסף למפרסמים", מסביר גנות.


מחקר Music Streamers Love Brands שפורסם לפני מספר שבועות והופק על ידי חברת המדידה comScore ופלטפורמת המוסיקה Spotify מאשש את העובדה כי המאזינים אונליין לתכני אודיו מחוברים רגשית למותגים סביבם. המחקר התקיים ברחבי תשע מדינות והשתתפו בו 4,500 אנשים אשר התבקשו לשתף את הרגלי ההאזנה שלהם יחד עם המחשבות והרגשות על למעלה מ200 מותגים. ממצאי המחקר מראים כי המאזינים לתכני רדיו ואודיו בדיגיטל מחוברים רגשית למותגים סביבם ובעלי רמת מעורבות גבוהה כלפיהם בהמלצות ושיתוף לחברים. בנוסף, הנתונים מראים כי רוב המאזינים המחוברים אונליין אוהבים להאזין באמצעות הסמאטרטפון שלהם, בזמן העבודה, לימודים ובפעילות גופנית. גם מחקר זה בדומה לאחרים מראה כי Streaming is here to stay, מגמת הזינוק בהאזנות אונליין תימשך בכל העולם וכך גם היכולות השיווקיות של המפרסמים להגיע למאזינים נוספים בכל נקודת קצה.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח