הסתיים הקורס הראשון במסלול Online Advertising של "הבצפר" ו- Google ישראל

בימים אלו הסתיים הקורס הראשון של מסלול Online Advertising ללימודי ניהול הפרסום באינטרנט- הקורס הינו פרי שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם, בין "הבצפר" לבין Google ישראל. אשר מטרתו להכשיר את איש הפרסום "השלם" לאינטרנט, ללימוד מקיף של כל הפלטפורמות והכלים הזמינים כיום לניהול, מדידה ובקרה לפרסום Online. המסלול כולל את בחינות ההסמכה היוקרתיות של Google ותעודת הסמכה מטעםGoogle ו-"הבצפר".



24 סטודנטים סיימו את המסלול. במעמד חלוקת התעודות נכחו מודי כידון יו"ר איגוד חברות הפרסום, גיל יונס מנהל תחום משרדי הפרסום ב-Google ישראל ומנהלי הבצפר.



הקורס תוכנן בקפידה ע"י הבצפר ו Google. התכנים וחומרי הדרכה הועברו ע"י אנשים מובילים בתחום, המסלול מנוהל על ידי יאיר וייס, פרסומאי ומומחה לפרסום באינטרנט.



במסגרת הקורס נלמדו; שיווק, פרסום, אסטרטגיה וקריאייטיב, מיתוג, אינטגרציה בין מדיות Offline ו-Online , קידום ופרסום במנועי חיפוש, פרסום Display (באנרים ומדיה עשירה), פרסום ושיווק ברשתות חברתיות, רשתות תוכן לפרסום, פרסום וידאו ברשת, כלים למדידה וניתוח של פעילויות ברשת, קופירייטינג מותאם לאינטרנט ולמנועי חיפוש, דפי נחיתה, כלים חינמיים לפרסום ב-Google, שיווק באימייל, פרסום ויראלי ברשת, אתיקה פרסומית ברשת ועוד.



בשלב זה מתקיים תהליך ההשמה של הסטודנטים המסיימים, 5 מהם כבר הושמו למשרות רלוונטיות, חלק מהסטודנטים המסיימים הינם אנשים העובדים בתחום ובחרו במסלול כדי להעמיק את הידע המקצועי שלהם.



ורד בטש, מנהלת "הבצפר": בנינו יחד עם Google ישראל מסלול המקיף ביותר בארץ ללימודי ניהול הפרסום באינטרנט, עולם הפרסום Online הוא ללא ספק זירה משמעותית בעולם הפרסום. הידע הנרכש בקורס כולל את כל הפעילות בזירה האינטרנטית, להבדיל מהרבה מאוד מסלולים קיימים שהם סוג של "פלסטר" בפאזל הענק הזה של פרסום ברשת, וזאת כדי להביא אנשים לעסוק בתחום באופן מקצועי עם הבנה רחבה, הן כיועצים עצמאיים או כמנהלי פרסום און ליין בארגונים, מנהלי לקוחות בחברות אינטראקטיב, בחברות לקידום אתרים ועוד. אנו מברכים את בוגרי הקורס ומאמינים כי ישתלבו ויובילו בתפקידי המפתח בתחום הפרסום Online " .



גיל יונס מנהל תחום משרדי פרסום וחברות SEM ב-Google ישראל – "שיתוף הפעולה עם הבצפר ויצירת המסלול לפרסום אינטרנטי הוכח כמהלך נכון, ביקוש השוק לעובדים מקצועיים בתחום האון ליין חידד את הצורך בשיתוף הפעולה, בניית תכני הקורס נעשתה בקפידה רבה, כדי לתת את המידע המקצועי והמקיף ולשבץ מרצים מובילים בתחום. אני מאמין שהמהלך יעלה את רמת המקצועיות של השוק כולו ומברך את הבוגרים המסיימים"



יאיר ויס מנהל מסלול :Online Advertising"המסלול מהווה ההזדמנות נדירה לקבל הכשרה פורמאלית מהמקור המוסמך ביותר בכל הקשור לפרסום. מדובר בקורס יחיד מסוגו בארץ ובעולם , שמנוהל בשיתוף פעולה מלא עם Google ישראל, בתוך מסגרת מצליחה של הבצפר. המסלול כלל בחינות ההסמכה הבינלאומיות של Google. והעניק ידע יקר מציאות לתלמידים שיסייע להם להצליח בכל מקום שאליו ירצו להתקדם".



המסלול השלישי והאחרון Online Advertising לשנת 2010 יפתח ב-1/11, ההרשמה בעיצומה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה