הסתיים הקורס המקיף של המרכז הישראל לניהול (המי"ל) בנושא ניהול מוקדי שירות שהתבצע בשיתוף חברת סנסקום, המתמחה בייעוץ ובניהול פרוייקטים בתחום התקשורת ומוקדי קשרי לקוחות. בקורס נלמדו כלים מעשיים וידע אודות תהליך ההקמה, הפיתוח והניהול של שירות טלפוני יעיל ואיכותי. בקורס השתתפו מנהלים של מרכזי שירות אשר רוצים להעמיק את ידיעותיהם בתחום ומנהלים אשר עומדים בפני הקמה של מרכז חדש. את הקורס העבירו מיטב המומחים של סנסקום ומרצים אורחים כמו פרופסור אבישי מנדלבאום מהפקולטה לתעשיה וניהול בטכניון.
בין הנושאים הרבים שנלמדו בקורס: ניהול ותפעול מרכז הכולל הנדסת אנוש במרכז שירות טלפוני, שיטות עבודה ודיווח, ביצוע בקרה ומדדי תפעול. ניהול המשאב האנושי הכולל גיוס ומיון עובדים ודרכים להנעת עובדים. טכנולוגיה וציוד הכולל סקירה של הטכנולוגיות הקיימות בשוק, שימוש באינטראנט, מערכות הקלטה ומערכות CRM.
הדגש לכל אורך הקורס יהיה על חשיפה ל"עולם האמיתי" של מרכזי השירות ע"י חשיפה לכלים מעשיים והצגת פתרונות ומתודולוגיות בתחום.
בתמונה: בוגרי הקורס לאחר קבלת תעודות הסיום