העורך הכלכלי של מעריב, רפי רוזנפלד, ועורך המוסף הכלכלי "עסקים", ניר ברזילי, מקימים חברת תקשורת חדשה, שתספק תוכן כלכלי איכותי לאתרי אינטרנט, סמארטפונים, אייפדים, רשתות חברתיות וגופי מדיה אחרים.
בנוסף, תייצר החברה החדשה גם תוכן כלכלי לעיתון "מעריב" בתחומי ההשקעות, הפיננסים, הקמעונות, הרכב, צרכנות השוואתית ובנושאים נוספים.
רוזנפלד וברזילי מסרו היום: "ההתפתחות המואצת של תקשורת בפלטפורמות חדשות – בהן רשתות חברתיות, מחשבי טאבלט (אייפד ודומיו) וסמארטפון – יוצרת הזדמנויות חדשות לעיתונאים ופותחת דלתות רבות לאנשי תוכן. מעריב היה עבורנו בית חם במשך שנים ארוכות, ואנו נשמח – לצד מגוון המוצרים שלנו – להמשיך ולספק למעריב תוכן כלכלי איכותי".
רפי רוזנפלד (48) מסיים 13 שנים במעריב, בהן שימש כעורך והפרשן הכלכלי של העיתון. קודם לכן ערך את מגזין עסקים ויסד את "אונליין", מוסף הטכנולוגיה של מעריב. בשנים האחרונות היה אחראי לכמה ממוספי הדגל של העיתון, ביניהם "100 העשירים", המדרג את בעלי ההון בישראל ומגזין "הכי טובים" הבוחר, בין השאר, את הרופאים הטובים ביותר בארץ. בעבר שימש רוזנפלד מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה", כתב קול ישראל בלונדון ועורך בכיר בדסק החדשות של ידיעות אחרונות.
ניר ברזילי (34) עמד בשלוש השנים האחרונות בראש מערכת עסקים, כעורך המוסף הכלכלי היומי ומגזין סוף השבוע. ברזילי מסיים 10 שנות עבודה במעריב, במהלכן מילא שורה של תפקידים ככתב וכעורך בכיר.
אבי משולם, העורך הראשי של מעריב, הודה היום בחום לרוזנפלד וברזילי על תרומתם הגדולה לעיתון במשך שנים ארוכות. משולם: "רוזנפלד וברזילי הפכו את המוספים הכלכליים של מעריב לבולטים בתחומם, בהיותם עתירי הישגים עיתונאיים. אנו נשמח לשתף עימם פעולה במוצרים ייחודיים למעריב, ואני בטוח שימשיכו להשפיע על תחום המדיה הכלכלית גם בעתיד".