העיתונאי אילן יצחייק – המפיק הראשי של חטיבת האון-ליין במיקרוסופט ישראל

אילן יצחייק, שפרש לאחרונה מתפקיד המשנה לעורך הראשי של אתר החדשותynet ובעבר ייסד את פעילות התוכן באינטרנט של קבוצת ידיעות אחרונות – מונה לתפקיד המפיק הראשי (Executive Producer) של חטיבת האונליין החדשה במיקרוסופט ישראל.



בתפקידו החדש יהיה יצחייק אחראי על בניית אסטרטגיית התוכן של החטיבה, ועל יישומה בסביבה אטרקטיבית של פעילות תוכן לשימושו של הגולש הישראלי. זאת, בשילוב שורה של כלי אינטרנט מתקדמים שהשיקה מיקרוסופט לאחרונה ועתידה להשיק במהלך השנה הקרובה. הכלים והתכנים יוצעו לגולש באמצעות הפורטל MSN.



הצטרפותו של יצחייק כמפיק הראשי (בתקן סמנכ"ל תוכן) משלימה את המבנה של הנהלת החטיבה החדשה במיקרוסופט ישראל, שאותה גיבש סביבו המנכ"ל, עדי אייל, בחודשים האחרונים.



יצחייק יצטרף אל סמנכ"ל השיווק ליאור צורף, שהיה מנהל קבוצת השיווק הדיגיטלי במיקרוסופט, אל סמנכ"ל הפיתוח העסקי אורי לנדא, שהיה מבכירי הפורטל תפוז והמשנה למנכ"ל האתר, ואל סמנכ"ל המכירות אסף מור, ממקימי כלכליסט ולשעבר סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט.



עדי אייל, מנכ"ל חטיבת האונליין, מיקרוסופט ישראל: "אילן יהיה אחראי על גיבושה של אסטרטגיית התוכן בפעילות האונליין של מיקרוסופט, לרבות התווית דרכו של פורטל MSN ושילובם של שירותי Windows Live בחוויית הגלישה. אנחנו נמצאים בתחילתה של תקופה, שבה הגבולות בין רשתות חברתיות, תוכן גולשים, כלי תקשורת ותוכן מערכתי מטשטשים. מיקרוסופט מעוניינת להוביל את המהלך הזה. על מנת להתאים אותו בצורה הטובה ביותר לגולש הישראלי, אנחנו שמחים לגייס למשימה הזו את אחד מאנשי התקשורת הוותיקים בתחום האינטרנט בארץ, שלמד להכיר את הגולש הישראלי באופן הטוב ביותר".



יצחייק, בן 42 מרעננה, גרוש ואב לבת, שימש בעבר עורך עיתונים בקבוצת ידיעות אחרונות (מקומונים, שבועון הנוער ראש 1, השבועון לאשה ועוד). בשנת 1995 נרתם להגשים את חזונה של דירקטורית ידיעות אחרונות, מרים נופך-מוזס, והקים את יחידת האינטרנט של הקבוצה. האופרציה הניסיונית יצרה אתרים למגזינים ומוצרי הקבוצה ותפעלה במשך שלוש שנים גרסה מקוונת של ידיעות אחרונות, שלא הושקה, משיקולים שנועדו להגן על תפוצת העיתון.



ב-2000, עם השקתו של ynet, פורטל החדשות של הקבוצה, מונה יצחייק כמשנה לעורך הראשי יון פדר וכממלא מקומו. הוא גייס והכשיר עשרות מעובדי האתר, פיתח ובנה ערוצי תוכן רבים, והיה אחראי במידה רבה לגיבושו הסופי של דף הבית המוכר.



במקביל, כתב את המדור הפופולרי "עלו ברשת" במוסף הכלכלה של ידיעות אחרונות, וכן יזם פרויקטים אינטרנטיים רבים למען הקהילה, בהם קמפיין ההחתמה על כרטיס תורם אברים (אדי), והקמפיין לאיתור משפחות מאמצות לילדים במצבי סיכון, ומאגר משימות ההתנדבות. ב-2008 יצא לאור ספרו "בסוף יבוא מלאך" המבוסס על סדרת טורים אישיים ב-ynet, שתיעדה את חייו של חולה ה-ALS הצעיר רונן פורת.

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף