סאן ישראל קיימה בסוף השבוע (8.12), כנס בו הוכרזה הגרסא החדשה של התוכנית העסקית החדשה של סאן, בנוכחות נציגי הארגון האחראי לשותפות עם בתי התוכנה.
העיתונאי שוקי שטאובר שהשתתף באירוע אמר כי בכדי להחזיק שותפות, חברה חייבת להשקיע בשותפיה. לדברי שטאובר, הצלחה של חברה נובעת לא רק מחשיבה נכונה של חברה, אלא גם מההתנהלות הפנימית שלה.
בועז יהודה, מנכ"ל סאן, ציין כי הערך המוסף של ההכרזה עבור השותפים הוא בגישה לטכנולוגיה חינם ולערוצי שיווק שונים, המאפשרים יכולת מכירה ושיווק רחבה של המוצרים עם סאן.
בתמונה, מימין לשמאל: שוקי שטאובר; בועז יהודה – מנכ"ל סאן ישראל; ג'וי רוזנפלד ואדי רזניק – מנהלים אזוריים לפיתוח הקשר העסקי עם בתי תוכנה.