הפוך על הפוך: תלמה מורידה שבוע לפני הזמן המתוכנן את קמפיין הפרסום לשיתוף פעולה עם אלבום ערוץ הילדים

תלמה מקבוצת יוניליוור, החליטה להוריד את קמפיין הטלוויזיה לשיתוף הפעולה עם אלבום ערוץ הילדים כשבוע לפני מועד ירידתו המתוכנן. ההחלטה על המהלך התקבלה בעקבות ההצלחה הגורפת ומיידית של הקמפיין, במסגרתו חולקו בדגני הילדים של תלמה (המשתתפים במבצע) מדבקות מתוך סדרות המופיעות בערוץ הילדים.



מנתוני המכירות של תלמה עלה כי הכמות שהוקצתה לצורך המבצע אזלה כמעט לחלוטין ברשתות, כשבועיים לפני מועד הסיום המשוער. משכך, הוחלט להוריד את הקמפיין מהמסכים, כשבוע טרם מועד ירידתו המתוכנן.



תלמה מקבוצת יוניליוור יצאה בשיתוף פעולה ייחודי עם אלבום ערוץ הילדים בהשקעה של כ- 2 מליון ₪. במסגרת המהלך מחולקים בדגני הילדים של תלמה (המשתתפים במבצע) מדבקות מתוך סדרות המופיעות בערוץ הילדים, ביניהן: ויינקס, בראץ, ארתור, פוקימון, יו-גי- הו, ראש גדול, פיג'מות והצלצול הוא בשבילי.



שוק דגני הבוקר בישראל נאמד בכ- 600 מיליון שקל בשנה, ומוביל אותו מותג תלמה, המהווה מעל 60%. ממוצע צריכת הדגנים בישראל – 2.5 ק"ג לאדם לשנה. תחום דגני ילדים ומשפחה נאמד בכ- 230 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה תלמה נתח שוק של כ- 62%, עם מס' מותגים מובילים בסגמנט: קורנפלקס תלמה, כריות, עוגי, שוגי וקוקומן.



ממחקרים שערכה תלמה (באמצעות TNS מוניטור, יוני 2006) עולה כי אחוזי צריכת הדגנים בקרב ילדים ונוער הנה גבוהה ביותר: 86% מהילדים בקרב גילאי 8-18, 90% מקרב ילדים בגילאי 8-12 ו- 83% מקרב ילדים בגילאי 12-18 צורכים דגני בוקר.

אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח