הפורום הישראלי לשיווק יקיים כנס בנושא "סודות ההצלחת השיווק באינטרנט"

הפורום הישראלי לשיווק ואוניברסיטת דרבי יקיימו כנס בנושא "שיווק אלקטרוני בהישג יד? סודות הצלחת השיווק באינטרנט".


הכנס יתקיים במסגרת מפגשי Success Coffee Club הנערכים בחסות הפורום הישראלי לשיווק, מיסודם של איגוד לשכות המסחר ואוניברסיטת דרבי.


בין משתתפי הכנס:דפנה כהן, מנהלת שיווק באגף e-banking ופיתוח עסקי בבנק הפועלים; אורי נדלר, מנכ"ל וואלה שופס; ערן שצמן, מנכ"ל משותף בדרונט וינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק.



בכנס ייבחנו מודלים חדשים ברשת האינטרנט האינטראקטיבית, ינותחו גורמי ההצלחה בקמעונאות אלקטרונית ובמסגרת פאנל מרצים תינתן תחזית לגבי הזדמנויות העתיד באינטרנט.



הכנס מיועד למנכ"לים ומנהלים מתחום השיווק והוא יערך במועדון בנק הפועלים, בנייני רובינשטיין, הנגב 11 תל – אביב.



את הכנס יינחה ד"ר צבי גנור – ביה"ס לשיווק בשלוחת אוניברסיטת דרבי ומנהל אקדמי של הפורום.



עלות המפגש: 90 ש"ח לחברי איגוד לשכות המסחר ותלמידי ובוגרי דרבי 140 ש"ח לאחרים. הנחה תנתן לגולשיי פורטל השיווק Allmarketing.co.il ( Just Say It ).



לפרטים המלאים ולרישום:


https://new.derby.co.il/_Uploads/47SCC.doc



אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13