חברת "קנון" מבית "קרט", יוצאת השבוע בקמפיין קד"מ. הקמפיין יעלה ברדיו "תל – אביב" ורדיו "דרום", בהשקעה של כ- 150 אלף שקל.
הקמפיין, שיעלה למשך 6 שבועות, נערך באמצעות משרד הפרסום וילנאי ויכלול בנוסף לפעילות הקד"מ תשדירי חסות וג'ינגלים ברדיו.
קמפיין הקד"מ, המתמקד בניירות הפוטו של "קנון" העמידים ל- 100 שנה, יעלה בתוכניות הבוקר של טל ברמן ואביעד קיסוס, באמצעות משחק "ראש בראש" בין שני מאזינים, תחת הכותרת: "כמה מילים שווה תמונה…" שיזכה את שני המנצחים היומיים, במדפסת מיני פיקסמה, כאשר המנצח בתום המשחק, יזכה בסוף שבוע זוגי בפראג.
תשדירי החסות לניירות הפוטו ולמדפסות, יעלו בתוכנית הערב של שי ודרור וג'ינג'ל ותשדירי החסות על המדפסות, ניירות הפוטו והטיסה ללאס וגאס, יעלו בשתי התוכניות במקביל.
גלית זוהר מנהלת מוצר ב"קרט", אומרת כי "ממחקרים וקבוצות מיקוד שערכה חברת "קרט", עולה כי: הצרכן הישראלי מגיב בחיוב לפרסומים ברדיו ורואה בו אמצעי להעברה מהירה של מסרים חדשניים ועדכניים".
עוד מוסיפה זוהר כי, "היתרון בקמפיין רדיו הינו, היכולת להתאים מבצעים מגוונים ואטרקטיביים, המיועדים לקהלים ממוקדים ברחבי הארץ והיכולת להנעה לפעולה נקודתית ומיידית".