הפרסומאי אלון יעקבי משתתף בהקמת רשת חקלאית חברתית

קבוצת יזמים בראשות הפרסומאי אלון יעקבי מקימה בשיתוף עם חקלאים ישראלים מיזם חברתי-כלכלי בצו השעה: רשת ירקניות שכונתיות ארצית במחירים אטרקטיביים. הרשת תשווק פירות וירקות ללא פערי תיווך בין החקלאי לצרכן כך שסל המוצרים של התוצרת החקלאית
יהיה סל המוצרים הזול ביותר בישראל


שני סניפי "החקלאי" הראשונים מתוך 100 סניפים המתוכננים להיפתח ברחבי הארץ נפתחו בעיר אשדוד.


אלירז שדה מיזמי רשת "החקלאי": "ברשת 'החקלאי' נמכור איכות מבלי לגזור קופון שערורייתי על הצרכן או החקלאים. נוכחנו לראות כי עולם הפרי והירק בישראל מתקיים כעולם בורסאי, הצרכן הישראלי כבר מזמן לא פראייר והיום הוא מבין שמי שמוכר לו עגבנייה בשקל מוכר סחורה סוג ב' ומרוויח את ההפרש במוצרים אחרים שהוא מוכר ברשת שלו".





לפרטים נוספים על רשת "החקלאי ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק של "רשת החקלאי".

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט