הצלחה חובקת עולם לקמפיין הד & שולדרס

לאחר הצלחת שידור הקמפיין במרוקו, באומן בר ריבנאי מבית סאצ'י אנד סאצ'י, מכרה את קמפיין "הד אנד שולדרס" בהפקתה למדינות נוספות. קמפיין הפרסומת, בכיכובה של דניאלה וירצר, של מותג השיער המוביל "הד אנד שולדרס" מבית פרוקטר & גמבל, ישודר בהונגריה, סלובקיה, סלובניה, הרפובליקה הצ'כית וקרואטיה.



משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, ממשיך את הצלחותיו בשוק העולמי, עם מכירת קמפיין פרסומת נוסף של הלקוח הבינלאומי , פרוקטר אנד גמבל, לשימוש בחו"ל, הקמפיין ישודר בהונגריה, סלובקיה, סלובניה, הרפובליקה הצ'כית וקרואטיה.



קמפיין הפרסום של הד אנד שולדרס, מותג השיער הנמכר בישראל, בכיכובה של הכוכבת דניאלה וירצר, צולם בישראל, לאחר תקופה ארוכה של מספר שנים במהלכן יובאו פרסומות המותג מחו"ל. הקמפיין הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה, שבמרכזה מסר ה"הפתעה" השם דגש על היתרונות הקוסמטיים של המותג, מגוון סוגי השמפו (10) המתאימים לטיפוח וטיפול בסוגי שיער שונים. החברה השקיעה במהלך כ- 2.5 מיליון ₪ שכאמור כולל את הקמפיין הטלוויזיוני המצליח.



יאיר שולץ, מנהל מותג 'הד אנד שולדרס', בפרוקטר אנד גמבל ישראל, מברך גם הוא על העסקה: "העבודה המצוינת שעושים בבאומן בר ריבנאי, היא גורם נכבד בעובדה שמותג הד אנד שולדרס הוא מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל. ממחקרים שערכנו עולה כי הד אנד שולדרס נתפס בעיני הצרכנים כמותג המוביל בישראל לטיפול בקשקשים, אך אינו נתפס כמותג המטפח את השיער. הקמפיין מצליח להעביר בצורה יוצאת דופן את מטרות הקמפיין והם לעלות למודעות את הסגולות הקוסמטיות של הד אנד שולדרס, בטוחני כי הקמפיין ישכיל להעביר מסרים אלו, בצורה אפקטיבית, גם בארצות, בעלות שפה ומנטליות זרים".



גיא בר, מנהל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, מוסיף: "המסורת של מכירת סרטים לפרוקטר העולמית נמשכת ואנחנו שמחים וגאים על כך, קל וחומר כאשר מדובר בסרטי שיער שנחשבים למסובכים ביותר לעשייה. זוהי הוכחה נוספת עבורנו לסטנדרטים הגבוהים של העבודה אותה אנו מייצרים עבור לקוחותינו בכלל ופרוקטר אנד גמבל בפרט.

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''