הצלחה ל"ציבלין תקשורת צעירים" בצרפת

"ציבלין תקשורת צעירים", מקבוצת "אדלר חומסקי", נבחר למשרד הפרסום של צ'טמן בצרפת, וזאת בעקבות הצלחת קמפיין ההשקה של המוצר בארץ, שנשא את הסלוגן: "צ'טמן, החבר שיצ'גע אותך". זוהי הפעם הראשונה, שמשרד פרסום ישראלי נישתי מקבל תקציב פרסום מחוץ לגבולות ישראל. ציבלין תקשורת צעירים מתמחה בפרסום ושיווק לצעירים עד גיל 29 ולמשפחות. פרסום צ'טמן הצרפתי מוערך בכמיליון יורו לשנה, בפריסה בערוצי הטלוויזיה המסחרית, עיתונות, אינטרנט ועוד. צפי המכירות של המוצר בצרפת עד חג המולד הוא 150 אלף יחידות.



במקביל לכך נבחר ציבלין למשרד הקריאייטיב העולמי של המוצר, ומלווה את השקתו בטריטוריות העולמיות הנוספות המשווקות אותו – אנגליה, אוסטרליה ודרום אפריקה, ארצות הברית, קנדה, גרמניה, איטליה ומדינות דרום אמריקה. רונדיו העולמית, יצרנית בובת צ'טמן, בחרה לאמץ את הקונספט הפרסומי הייחודי של ציבלין, שמונחה לפנייה ישירה לילדים ולא להורים כפי שתכננו לעשות בעולם, וכן שימוש באמצעי פרסום ויראליים אוניברסאליים להחדרת המוצר.



אורן ציבלין, מנכ"ל "ציבלין פרסום צעירים": "צ'טמן הינו מוצר ייחודי, שהופך את שעות הילדים הרבות מול המחשב לכיף, תוך שילוב אלמנטים חינוכיים. עבודת השיווק והפרסום של צ׳טמן מחייבת רמה גבוהה של מיומנות ביצירת באזזז בקהל היעד. בארץ התחלנו בגרילת אינטרנט מתחת לאפם של המבוגרים, ורק בסמוך להגעת המוצר לחנויות, התחלנו בפנייה ישירה למשפחה. הניסיון שלנו בתחום הצעירים מוכיח את עצמו, ואנו גאים לצ'גע את שאר העולם, עם הצ'טמן המופלא הזה".



צ'טמן, דמות צעצוע חכם, אינטראקטיבי ומתוחכם עם בינה מלאכותית, פרי פיתוח ישראלי, שמדבר בעברית בקול רם, מגיב ומתערב בשיחות צ'ט ועוזר במציאת תכנים שונים ברשת, הוכתר בתערוכות צעצועים עולמיות ע"י סוכנות הידיעות רויטרס כלהיט הקרוב של חג המולד. עם השקתו בארץ הוא הפך כאמור ללהיט בקרב קהל היעד העיקרי, ילדים בגילאי 8 עד 14.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר