חודש בלבד לאחר השתתפות החברה ביריד מיפ-טי.וי לתוכן טלוויזיה בקאן (צרפת), – אחד מפסטיבלי הטלוויזיה הגדולים בעולם שאליו נוהרים אנשי טלוויזיה מכל רחבי תבל – מכרה החברה למעלה מ-1,560 שעות של סדרות הטלנובלה שלה וכן פורמטים לגופי שידור מ-11 ארצות.
בין הסדרות שנמכרו: הפורמט של הסדרה המצליחה "חיים שלי", שנמכר לסוני מספרד והפורמט של הקומדיה "אמור מיו" שנמכרה לערוץ טלוויזיה יווני. כמו כן נמכרו זכויות שידור לסדרות "חואניטה רווקה", "המחרוזת" ו"אל-רפוחיו" לגופי שידור במדינות שונות. הטלנובלות של דורי-מדיה מושכות קהל מגוון ב-45 מדינות.
היקף המכירות הכולל עומד על 2.6 מיליון דולר, עם פוטנציאל לסכום כולל של 6.28 מיליון דולר אם יתממשו אופציות למכירה של 688 שעות שידור נוספות בהסכמים הסופיים.
בנוסף נמכרה גם הטלנובלה החדשה "לה לולה" אשר צפויה להיות הלהיט הבינלאומי הבא בתעשיית הטלנובלות העולמית. דורי מדיה מכרה את הסדרה החדשה לגופי שידור ומפיקים מצרפת, רוסיה, מכסיקו, אלבניה, צ'ילה ואקוואדור – וזאת על אף העובדה שהסדרה נמצאת בשלבי הפקה ראשונים ובהסתמך על פרק הפיילוט בלבד. כל העסקאות האלה הושלמו במיפ-טי.וי ומשא-ומתן לגבי עסקאות נוספות עם חברות שהשתתפו ביריד עדיין מתקיים, הדגיש נדב פלטי.
דורי מדיה גרופ הינה חברה בינלאומית העוסקת בתחום הטלוויזיה, ומתמקדת בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות. העסקאות הושלמו על ידי החברות הבנות של דורי-מדיה, שנמצאות בבעלותה המלאה, דורי-מדיה-אינטרנשיונל (DMI) ודורי-מדיה-דיסטריביושן (DMD).