לקוחות רבים מבצעים רכישה מהירה בשל "חשש מהחמצה". האם תוכל לשווק את מוצריך או שירותיך כ"יחידים במינם" ל"תקופת זמן מוגבלת"? הצג ללקוחות בפירוט מה הם מרוויחים כתוצאה מן הרכישה המיידית, כמו גם מה הם עומדים להפסיד אם לא יזמינו עכשיו.
איש מכירות של מכוניות שאני מכיר תמיד מציג לרוכש מודל רכב שהוא "הבחירה הטובה השניה". הוא מסביר ללקוח כי הוא מראה לו גם את הדגם הזה למקרה ש"המודל הטוב יותר" יימכר לפני שהלקוח הגיע להחלטה.
מתוך: אתר הרעיונות לעסקים https://www.ideasiteforbusiness.com