הקיץ הגיע: קוקה משנה בקבוק (אחרי 14 שנה). תמנף את ההשקה לקמפיין ענק

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קוקה ישראל) עולה בקמפיין חדש וייחודי, לרגל השקת בקבוק חצי ליטר חדש, המחליף את בקבוקי חצי הליטר הקיימים של קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה לימון.



מהחברה נמסר הבוקר כי ישראל היא בין המדינות הראשונות בעולם המשיקה בקבוק חצי ליטר חדש שנבנה על בסיס חדשנות טכנולוגית המעניקה נוחות אחיזה ייחודית ומותאמת במיוחד לשימוש מחוץ לבית.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪, יכלול סרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות עיתונות, וקמפיין אינטרנט באמצעות חברת אידיאולוג'יק. סרטון הפרסומת מתמקד בהעצמת הבקבוק החדש ולקחו בו חלק רוכבי אופניים וסקטבורדים מהמובילים בארץ, בהם אלוף ישראל. הסרטון צולם בתלת מימד, בשילוב גרפיקה ממוחשבת, תוך שימוש בטכנולוגיות צילום חדשניות.



גלי טאוב שריג, מנהלת פיתוח מוצרים באגף השיווק של חברת קוקה-קולה אמרה היום כי "הבקבוק החדש הינו תוצר של שילוב כוחות עיצובי והנדסי, המעניק תשומת לב אמיתית לנוחות אזור האחיזה. הבקבוק מדגיש את לוגו קוקה-קולה, משלב אלמנטים המזוהים עם המותג כגון ה"גל" המוכר , ומותאם לצרכנים הנמצאים בתנועה. הבליטות הייחודיות שהוטבעו על גבי הבקבוק משדרות רעננות, קידמה וספורטיביות. כל אלה משתלבים בחוויית המותג קוקה-קולה ומאפשרים לצרכנים ליהנות מהמשקה גם כשהם מחוץ לבית".



עוד מסרה טאוב שריג כי "ממחקר שביצעה חברת קוקה-קולה בטרם ההשקה, נתפס הבקבוק החדש באופן חיובי ביותר. כמו כן, צוין במחקר כי הלוגו המובלט של קוקה-קולה נתפס כחדשני, מיוחד ואסתטי. הבליטות שעל גבי הבקבוק משדרות מסרים של ספורטיביות, רעננות ודינאמיות, תוך ציון העובדה כי הבליטות אכן מונעות החלקה של בקבוק לח מהיד".



קרדיטים:



מנהלת שיווק קוקה-קולה: אורלי קליין דגן.


מנהלת פיתוח מוצרים באגף השיווק של חברת קוקה-קולה: גלי טאוב שריג.


משרד פרסום: דחף 1


מנכ"ל דחף אחד: חיים שקדי.


במאי: אסף קוברובסקי.


מנהל קריאייטיב: יונתן בראונר.


סופרוויזר: דפנה צ'רני גן.


תקציבאית: מור פסו.


ארטדירקטור: גילת עדי.


קופירייטר: רונן לוין.


חברת הפקה: קונטרא.


צלם: יריב מור.


מוזיקה: ארז קוסקוס.


עורך: רן שנצר.


משרד אינטראקטיב: אידיאולוג'יק


תכנון ורכש מדיה: קארט מדיה 1

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס